در فضای سیاسی کرمانشاه صورت گرفت؛

استقبال از مواضع فراجناحی استاندار کرمانشاه/ وعده هایی برای حاکمیت اعتدال

کد خبر: 99531
|
20:48 - 1392/09/14
نسخه چاپی
استقبال از مواضع فراجناحی استاندار کرمانشاه/ وعده هایی برای حاکمیت اعتدال
مواضع فراجناحی و تأکید استاندار جدید کرمانشاه بر مشی اعتدالی دولت در سخنرانی ها و جلسات، استقبال روحانیت و فعالان سیاسی استان کرمانشاه را در پی داشته است.
به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از مهر، نهم مهر ماه سالجاری آغاز فصلی نو در مدیریت اجرایی استان کرمانشاه بود که با معرفی استاندار دولت اعتدال رقم خورد.

ابراهیم رضایی بابادی با مشایعت معاون وزیر کشور به کرمانشاه آمد بدون اینکه شناخت زیادی از وی در مجامع سیاسی و محافل مدیریتی استان کرمانشاه وجود داشته باشد. همین عدم شناخت از مشی و منش سیاسی استاندار کرمانشاه باعث شد که گمانه زنی ها در مورد مواضع سیاسی، انتصاب مدیران و... متفاوت باشد.

گرچه هنوز برای ارزیابی هر کدام از این موارد زود است اما مواضع استاندار جدید کرمانشاه در همین مدت کوتاه باعث رضایت چهره های سیاسی و شخصیت ها و روحانیون استان شده است.

استاندار کرمانشاه در همین جلسات و دیدارهای ابتدای شروع به کار خود بر مشی اعتدال تأکید و تصریح کرد: در استانداری کرمانشاه سیاستی حاکم خواهد بود که همه جناح ها و گروه ها بتوانند مسائل و مشکلات خود را برطرف کنند و در همین راستا به سرعت در پی پیاده کردن سیاست های دولت اعتدال هستیم.

ابراهیم رضایی بابادی گفت: وام دار هیچ حزب و جناحی نیستم و در عملکرد خود فراجناحی خواهم بود.

این موضع گیری ها و تأکید استاندار جدید به استفاده از نیروهای معتدل و دوری از جناحی عمل کردن تا به این لحظه با استقبال و رضایت روحانیت، سیاسیون و چهره های کرمانشاه از طیف های مختلف مواجه بوده است.

مواضع فراجناحی استاندار کرمانشاه پسندیده است

در همین رابطه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استاندار جدید دارای سوابق اجرایی خوبی است و امیدواریم بتواند در راستای خدمت به مردم از این سابقه بهره ببرد.

آیت الله ممدوحی گفت: استاندار باید به کمک و همراهی روحانیت استان امورات را اداره کند و از این ظرفیت بزرگ و تأثیرگذار مجموعه استانداری را بهره مند کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مواضع استاندار در بخش عملکرد فراجناحی پسندیده است و امیدوارم که با مشورت و به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص کرمانشاه را برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات مخصوصا معضل بیکاری در مسیر درست قرار دهد.

وی تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مدیران و خدمتگزاران به مردم راهگشاست و باید نصب العین باشد.

نمایندگان تا زمانی که مسئولین کرمانشاه در خط انقلاب و رهبری حرکت کنند از آنها حمایت خواهند کرد

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آقای رضایی در مراسم معارفه خود و بعد از آن سخنان خوبی در باره رفع مسائل و مشکلات استان کرمانشاه و همچنین عملکرد فراجناحی ارائه داد که امیدواریم بر همین منوال مسیر حرکت استان را مدیرت کند.

علی جلیلیان تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تا زمانی که استاندار جدید در مسیر انقلاب و پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب باشد از وی حمایت و او را در مسیر حل مشکلات استان یاری خواهد کرد.

جلیلیان تصریح کرد: استاندار کرمانشاه باید با یک مدیریت اعتدالی بر مبنای شعار دولت و به کارگیری نیروهای بومی و متخصص برای حل مشکلات اصلی استان مثل اشتغال تلاش کند که در این راه نمایندگان نیز از هیچ کمکی به وی فروگذار نخواهند کرد.

نگاه فراجناحی توسعه استان را در پی خواهد داشت

مسئول حزب موتلفه شاخه استان کرمانشاه نیز به خبرنگار مهر گفت: کرمانشاه در غرب کشور با شرایط و ویژگی های خاصی که دارد اما تقریبا توسعه نیافته است و نیاز دارد که با نگاهی همه جانبه نسبت به رفع این کاستی ها تلاش کرد.

محمد کرمی راد یکی از این الزامات برای توسعه استان را نگاه فراجناحی عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه می تواند با نگاهی فراجناحی و همه جانبه که البته تا کنون بر آن هم تأکید داشته است مقدمات این حرکت جدید را فراهم کند.

وی تصریح کرد: استاندار کرمانشاه می تواند با تمرکز بر طرح ها و برنامه های ملی تعریف شده برای استان کرمانشاه مثل مصوبات سفر رهبر انقلاب کارنامه موفقی را برای خود رقم بزند.

وی مواضع استاندار کرمانشاه در خصوص عدم وابستگی به جناح های سیاسی و تأکید بر عملکرد فراجناحی را پسندیده دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنان استاندار جدید کرمانشاه در خصوص عملکرد اعتدالی خود در بخش های مختلف با استقبال رسانه ها و مطبوعات استان نیز رو به رو شده و انعکاس گسترده ای داشته است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد