جلیلیان:

135 پروژه عمرانی شهرستان اسلام آبادغرب در حال اجراست

کد خبر: 99532
|
20:52 - 1392/09/14
نسخه چاپی
135 پروژه عمرانی شهرستان اسلام آبادغرب در حال اجراست
اسلام آباد خبر:سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب از عملیات اجرایی 135 پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها هم اکنون با 160 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

احد جلیلیان در گفتگویی، اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های عمران شهری و روستایی، کشاورزی، راه، آموزش، فرهنگی و... در شهرستان اسلام آباد غرب در حال اجراست.

وی همچنین به مهمترین پروژه های در دست اقدام شهرستان اسلام آبادغرب نیز اشاره کرد و گفت: بزرگراه کربلا قطعه اسلام آباد به سرپل ذهاب، بزرگراه اسلام آباد به پلدختر، راه حمیل به کرمانشاه و منطقه ویژه اقتصادی از مهمترین این پروژه ها هستند.

جلیلیان افزود: اجرای فاز دو بیمارستان امام خمینی (ره)، ساماندهی نهر ارمنی، زیرسازی و آسفالت معابر شهری، اجرای طرح های روستایی و آبرسانی شهری و روستایی از دیگر پروژه های مهمی هستند که می توان به آن ها اشاره کرد.

سرپرست فرمانداری اسلام آباد غرب در ادامه و با تاکید بر اینکه اسلام آبادغرب در جوزه های مختلف از توانمندی ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است، پیگیری به موقع پروژه های در دست اقدام را از مهمترین وظایف مدیران این شهرستان عنوان کرد.

جلیلیان در پایان تدوین برنامه چهار ساله را فرصت مناسبی برای شناسایی نیازمندی های شهرستان اسلام آبادغرب برشمرد و گفت: امیدوارم با نگاه ویژه ای که استاندار جدید به این شهرستان دارد شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر آن باشیم.
 
منبع:مهر

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد