افزایش 38 درصدی بارش ها در کرمانشاه/ بارش ها تا فردا ادامه دارد

کد خبر: 99537
|
21:00 - 1392/09/14
نسخه چاپی
افزایش 38 درصدی بارش ها در کرمانشاه/ بارش ها تا فردا ادامه دارد
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ادامه بارش‌ها تا فردا خبر داد و گفت: میزان بارش‌های سال زراعی در استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته حدود 38 درصد افزایش پیدا کرده است.
به گزارش اسلام آباد خبر مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ادامه بارش‌ها تا فردا خبر داد و گفت: میزان بارش‌های سال زراعی در استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته حدود 38 درصد افزایش پیدا کرده است.

مجتبی میلادی امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: طبق آمارهای به‌دست آمده توسط سازمان هواشناسی، در 24 ساعت گذشته به‌طور متوسط 5 و 9 میلی‌متر بارندگی در استان کرمانشاه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سیستم‌های هواشناسی بازده کامل سامانه بارشی را که طی دو روز گذشته در استان کرمانشاه به‌وقوع پیوسته به میزان 12/5 میلی‌متر نشان می‌دهند.

به گفته میلادی، بیشترین بارش‌های ناشی از این سامانه مربوط به شهرستان ثلاث‌باباجانی به میزان 27/6 میلی‌متر گزارش شده است و این شهرستان نسبت به شهرستان‌های دیگر در 24 ساعت گذشته 16/4 میلی‌متر بارندگی داشته است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیان داشت: میزان بارش‌های سال زراعی در استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته حدود 38 درصد افزایش پیدا کرده است.

این مسئول میزان تمام بارش‌های ریزشی در سطح استان کرمانشاه از ابتدای مهرماه سال‌جاری را 121/2 میلی‌متر اعلام کرد و افزود: بیشترین بارش‌ها در این پروسه زمانی مربوط به شهرستان پاوه به‌میزان 208/4 میلی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پایداری سامانه بارشی امروز در استان کرمانشاه تا پایان روز فردا خبر داد و گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر نیز وجود دارد.

میلادی بیان داشت: احتمال بارش برف در نقاط کوهستانی استان کرمانشاه وجود دارد و میزان دمای هوا در ساعات پایانی شب تاحدودی کاهش پیدا می‌کند.
 
منبع:فارس

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد