باز هم بی بصیرتی عده ای ساده لوح، خوراک تفرقه افکنی دشمنان شد/

تازیانه اصلاح طلبان تندرو بر چهره اعتدال تدبیر و امید/دهن کجی مشاوران اعتدال به نظام با احضارمدیران پیرو خط رهبر

کد خبر: 292924
|
08:54 - 1394/03/12
نسخه چاپی
تازیانه اصلاح طلبان تندرو بر چهره اعتدال تدبیر و امید/دهن کجی مشاوران اعتدال به نظام با احضارمدیران پیرو خط رهبر
اسلام آباد خبر: این حرکت تفتیش عقاید و احضار مدیرانی که بر فرمایش رهبر امضاء زده اند، را در زمانیکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند: هر حنجره ای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است، آیا عمدی و نوعی دهن کجی به نظام است؟!

به گزارشاسلام آباد خبر، طبیعی است که کارگزاران دولت تدبیر و امید همچون سایر دولتهای گذشته درکنار خدمت به مردم شریف ایران اسلامی در جای جای نقاط کشوراسلامی ایران در حال تلاش برای جلب نظر مردم  و کسب اکثریت کرسی ها در انتخابات های پیش و رو یا حتی 8 ساله کردن دولت هستند، اما با چنین تدبیری نمی توان امیدی به این مهم داشت.

 

تکرار اشتباهات دولت گذشته در این دولت، سرمشق گرفتن از سیاست های شکست خورده گروهای سیاسی انحرافی  و ادبیات توهین آمیز کارگزاران و مشاوران دولت و تدبیر و امید از بیسواد خواندن مردم تا تحقیر مردم بعنوان لبو فروش، گرانی، تورم ،فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم و همچنین بی برنامه بودن تیم اقتصادی دولت ، بهره گیری از اصلاح طلبان تندرو و اقدامات دشمن پسند آنها وعطش سیری ناپذیر ایشان در سهم خواهی از دولت و... همه و همه دست به دست هم داده تا هنوز نیمی از دوران خدمت 4 ساله دولت باقیمانده،  در همدلی و همزبانی دولت با مردم پارازیت هایی هویدا شود .

 

از آنجایی که ممکن است مدیران اجرایی شهرستان، استان و حتی کشوری از این حرکت های خودسرانه مشاوران کم تجربه  یا کم ظرفیت خبر نداشته باشند لازم است اطلاع رسانی به کارگزاران دلسوز و ولایتمدار دولت تدبیر و امید انجام شود .

 

روز جمعه نهم خرداد ماه 1394  هموطنان ما در سراسر ایران  برای احقاق حق مسلم خود گزاره برگ ملی هسته ای را امضاء کردند و در این گزاره برگ ملی هسته ای  شروط  ملت ایران  برای هر گونه توافق را به تیم مذاکره کننده یاداوری نمودند.

 

در این گزاره برگ که بر رعایت خط قرمز های اعلامی از سوی رهبر حکیم انقلاب و مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور و منافع و عزت کشور در توافقنامه هسته ای  تاکید شده است که مردم با امضای این طومار شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول مربوطه اعلام داشته اند.

 

اما تعداد انگشت شماری از اصلاح طلبان تندرو که به لطف دولت تدبیر و امید به نان و نوایی رسیده اند به زعم خودشان برای خوش خدمتی به طیف سیاسی مطلوب خود،  اقدام به کاوش در بین گزارشات تصویری منکس شده در فضای مجازی مجازی نموده و عکس مدیرانی را که در بین این مردم بوده اند را درآورده و این مدیران را احضار کرده اند که چرا طومار بر ضد دولت امضاء کرده اید؟!

 

بدیهی است که این اقلیت معلوم الحال که خود را سیاسی با تجربه می خوانند اولا" سند گزاره برگ ملی هسته ای که یکی دیگر از اسناد حمایت های مردم از تیم مذاکره کننده است را اصلا" مطالعه نکرده اند و یا مطالب آنرا نفهمیده اند و واقعا" باید به سیاست و کیاست آنها شک نمود.

 

 این حرکت تفتیش عقاید  و احضار مدیرانی که بر فرمایش رهبر امضاء زده اند،  را در زمانیکه  رهبر معظم انقلاب می فرمایند: هر حنجره ای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است، آیا عمدی و نوعی دهن کجی به نظام است؟!

 

و بازهم تاکید می شود از آنجایی که ممکن است مدیران اجرایی شهرستان، استان و حتی کشوری از این حرکت های خودسرانه مشاوران کم تجربه خبر نداشته باشند لازم است اطلاع رسانی به کارگزاران دلسوز و ولایتمدار دولت تدبیر و امید انجام شود تا؛

 

اولا" مشاورینی امین و به دور از تعصبات خشک سیاسی برگزینند تا اصل فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و همزبانی دولت و ملت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

 ثانیا" مشاورینی که به بهانه های مختلف یک روز به عشایر غیور و روز دیگر به قومیت ها و مردم شهیدپرور یک شهر انواع توهین ها را روا می دارند و باعث تفرقه افکنی در بین مردم و مسئولین می شوند را از این امر خطیر مشاوره معاف بدارند.

 

اما اگر از یک منظر دیگر به این موضوع بنگریم واقعا" باید به این مشاوران کم حوصله دست مریزاد گفت، که چگونه عکس مدیرانی را که از کنار جمعیت هم رد شده اند را با اسکن و زوم عکس های منتشره ، امضاهای شخصیت های مختلف را شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل می دهند و آنها را تهدید به عزل از پست و مقام می کنند.

 

 واقعا" نیروهای امنیتی از این عزیزان باید درس یاد بگیرند چون افرادی که در فتنه ها و تظاهرات های سال 88 شعار های ضد نظام سر دادند و گوش به فرمان دشمن خارجی برای براندازی نظام کمر همت بسته بودند ، اکنون آزادانه بعنوان کارمند دولت در سر پست هایشان هستند و هیچ کسی  مزاحمتی برای آنها ایجاد نکرده است و حتی اطرافیان و همکاران آنها از عملکرد آنها خبر ندارند و حتی برای گرفتن پست های خطیر هم به مقامات بالاتر معرفی می شوند.

 

البته پر واضح است که تمام فتنه گران و حامیان آنها شناسایی شده اند و در دوایر امنیتی دارای پرونده های قطور می باشند اما از آنجایی که در راس این نظام ولایت مطلقه فقیه حاکم است و بر خلاف شعار برخی اعتدال علوی را به تمام معنا رعایت ، توصیه و اجرا می نماید، حتی رأفت اسلامی شامل سران فتنه هم می شود و به ایشان امان داده می شود و آبروی مهره های کوچکتر هم محفوظ می ماند.

 

اما در مقابل کسی که فرمایش مقام معظم رهبری را امضاء می کند در دولت اعتدال احضار می گردد و به عزل از مقام تهدید می شود، عکس وی در رسانه ها بعنوان کسی که یک عمل خلاف شرع و قانون انجام داده منتشر می شود و آبروی این مومن ریخته می شود.

 

واقعا"  تازیانه اصلاح طلبان تندرو و افراطی  بر چهره اعتدال تدبیر و امید نمایان است و بعید به نظر می رسد این اعتدال بر زیر این شکنجه ها دوام بیاورد و تا امید هست لازم است  برای نجات اعتدال تدبیری اندیشیده شود.

 

به قلم: اردلان رضایی

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد