حمایت از مواضع ضد فتنه امام جمعه اسلام آبادغرب /

روحانیت متعهد و پایبند به آرمان هاعامل اصلی حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی/ حمایت از مواضع ضد فتنه امام جمعه اسلام آبادغرب

کد خبر: 293255
|
09:58 - 1394/05/25
نسخه چاپی
روحانیت متعهد و پایبند به آرمان هاعامل اصلی حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی/ حمایت از مواضع ضد فتنه امام جمعه اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: در پی اقدام به محکوم نمودن حرکت فتنه گرانه حامیان سران فتنه در قالب یک جلسه حزبی در اسلام آبادغرب از سوی امام جمعه متعهد و انقلابی این شهرستان، برخی از حامیان چهره های فریب خورده حامی و وابسته به سران فتنه، یا جبهه گیری پوچ و واهی به این شخصیت مذهبی حمله کرده و ایشان را فردی رادیکال معرفی می نمایند، در صورتیکه این شخصیت مذهبی معتقد به اصول اصیل انقلاب اسلامی خود را مقید به حفظ آرمان حضرت امام خمینی(ره) و شاگردان بابصیرت مکتب ایشان یعنی شهدای گلگون کفن می داند.

به گزارشاسلام آبادخبر، امروز با توجه به اوضاع آشفته کشورهای منطقه و تحولات میدانی موجود در محیط راهبردی غرب آسیا که ناشی از دخالت های ایالت متحده آمریکا و سگ نگهبانش در منطقه، یعنی رژیم منحوس صهیونیستی است؛ اوضاع دگرگیسی های میدانی در صحنه تحولات سیاسی رژیم های سیاسی منطقه با ضریب بسیار بالایی در حال تبدیل شدن و قابلیت بالفعل شدن را طی می کند. این عامل در کنار خبر توافق اولیه گفتگوهای هسته ای هیئت مذاکره کننده وزارت امورخارجه کشورمان با نمایندگان و هیئت های سیاسی کشورهای گروه پنج به علاوه یک، فضایی متفاوت را در بُعد عملیات روانی هم در سطح محیط داخلی و هم در سطح محیط خارجی و پیرامونی، منطقه ایی و بین المللی ایجاد کرده است. محیطی که انتظار ایجاد روابط مثبت و همسویی را بین کشورهای اروپایی و حتی ایالات متحده امریکا در سطح روابط دو جانبه و چند جانبه اقتصادی و سیاسی در افکار عمومی منطقه با جمهوری اسلامی ایران پدید آورده است.

 

این امر با توجه به ورود هیئت های سیاسی-اقتصادی آلمانی، فرانسویی و ایتالیایی بعد از توافق برنامه برجام هسته ای به کشورمان قوت بیشتری را به خود گرفته و امیدهایی را در بین برخی از صاحبان صنایع و کارخانجات و حتی تجار منطقه ایی و بین المللی برای بهره گیری از فرصت ورود به بازار هیجان آمیز هفتاد میلیونی جمهوری اسلامی ایران را بیشتر نموده است. حال با توجه به موارد بیان شده پیشین، در سطح محیط داخلی کشورمان برخی از جریانات، افراد و لیدرهای تندرو و حامی فتنه که در اذهان خود به غلط نتیجه توافقات هسته ای جمهوری اسلامی ایران را ناشی از تلاش های صرف هیئت مذاکره کننده دانسته و متغیرهایی دیگر از قبیل رصد و تذکرات به موقع مقام معظم رهبری، تلاش های هیئت های مذاکره کننده پیشین، حمایت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و از همه مهتر حمایت های قاطع و پایبندی ملت را در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام در دوران تحریم و فشار ناکارآمد و نادیده گرفته و با یک نگاه غلط به بیرون از مرزهای کشور، تنها راه نجات ملت و کشور را از اوضاع اقتصادی کنونی و تورم و گرانی اقلام و مایحتاج ضروری زندگی عمومی ملت را ارتباط با اروپا و کنار آمدن با کدخدا می دانند. نگاهی که در مرکز دایره آن نوک پرگار به سمت اقدامات جریان سیاسی به نام اصلاحات نشانه رفته و این جریان سیاسی را عامل اصلی موفقیت مذاکرات هسته ای تعریف می کند.

 

 این افراد و لیدرهای سیاسی شرایط آرام کنونی را به زعم خودحاصل توافقات هسته ای دانسته و با سوء استفاده از اوضاع داخلی کشور به دنبال انسجام بخشی و سازمان دهی لیدرهای افراطی و حامی فتنه در سطح کشور برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند. بخشی از یک جریان سیاسی که خود را منتسب به جریان سیاسی اصلاحات تبیین و مرام نامه حزبی خود را بر مبنای اعتقادی به نام جریان فتنه و حمایت قاطع و بی چون و چرا از جریان برانداز و ضدامنیتی فتنه می دانند.اقدامی که با هدف تطهیر چهره فتنه و عملکردسران فتنه گر صورت می پذیرد. اکنون این جریان در یک حرکت هدفمند و در سایه به دنبال تبلیغات راهبردی در راستای حضور قدرتمند برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در جهت استراتژی کسب اکثریت کرسی های مجلس شورای اسلامی و خبرگان را برای اجرای سهل تر و بی دغدغه سیاست های کلان خود در سطح کشور تعریف نموده اند.این جریان با سوء استفاده از توان سیاسی قانونی موجوددر کشور، اقدام به تبلیغات انتخاباتی و بیان مواضع فتنه آلود خویش در محافل عمومی با کسب مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه می نمایند.

 

جلساتی با عنوان شورای هماهنگی اصلاح طلبان که یک نمونه آن در طی چند روز گذشته در سطح شهرستان شهیدپرور اسلام آباد غرب برگزار گردید. جلسه ایی که با موضع گیری تند و به هنگام نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان روبه رو شد. موضع گیری منطقی که با محکوم نمودن این حرکت همراه گردید. حجه الاسلام و المسلمین سیدامیر محمدی پور؛ امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در تربیون نماز جمعه 16/05/94 ساعاتی بعد از برگزاری این جلسه در سطح شهرستان اسلام آباد غرب، اقدام به محکوم نمودن این حرکت منافق گونه و اختلاف برانگیز به تعبیرایشان با استفاده از تربیون نماز جمعه در حضور اقشار مختلف مردم نماز گزار در صحن مسجد جامع شهرستان اسلام آباد غرب نمود. حرکتی که با همراهی و تکبیر نمازگزاران نماز جمعه شهرستان همراه و با موضع گیری امام جمعه در خطبه های نماز جمعه، حجت را بر همه مسئولین خاطی در این زمینه تمام کرد. در این نوشته نگارنده قصد دارد به عامل روحانیت متعهد و انقلابی در پیشبرد برنامه های کلان نظام، صدور ارزش های واقعی انقلاب به محیط بیرونی انقلاب و مقابله همه جانبه با جریانات برانداز و ضد ولایت و شخص رهبری بپردازد. عاملی که نقش بی بدیل آن را به خوبی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دوران پسا دفاع مقدس(دوران سازندگی و تحریم ها) به خوبی برهمگان و به طور ویژه بر نخبگان سیاسی آشکار ساخت. عاملی که این با نیز با حضور به موقع روحانیت متعهد به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در صحنه میدانی تحولات حزبی و جریانات سیاسی، راه را بر هرگونه سوء استفاده سیاسی بر دستاوردهای کلان نظام بسته و بصیرت را در دل های همه مشتاقان واقعی و دوستداران حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روشن نمود.

 

سیدامیر محمدی پور امام جمعه اسلامآ آبادغرب در بیانات خود در خصوص برگزاری جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان که در یکی از رستوران های مطرح شهر برگزار گردید، بیان داشت که برخی از افراد منافق قصد دارند با برگزاری چنین جلسات تفرقه برانگیزی بین مسئولین شهرستان اختلاف ایجاد نمایند. من به شدت با برگزاری این گونه از جلسات مخالف و آن را محکوم می نمایم.

 

       در اینجا این سوال در ذهن هر انسان آزاداندیش و دوستدار وطن ایجاد می گردد که مگر این حرکت ضدامنیتی فتنه سال88 توسط افرادی به مرحله اجرا نرسید که خود را از اعضای اصلی انقلاب و از لیدرهای شاخص در شناسنامه انقلاب اسلامی تبیین می کردند؟ مگر این افراد همان شخصیت هایی نبودند که خود را رهبران واقعی انقلاب در کف خیابان های به خون آلوده میدان آزادی پایتخت در سال 1357 معرفی می نمودند؟ مگر این حرکت خیانت آمیز توسط افرادی شکل نپذیرفت که خود را مقید و مکلف به رعایت اصول قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری و قوانین و مقررات انتخابات می دانستند؟

 

اکنون بایستی این سوال کلیدی را از همین آقایان و اصحاب فن پرسید که این حقوقدان های نظام و انقلاب اسلامی، در کجای قانون اساسی ما اجازه عبور از خطوط قرمز به عالیجنابان دیروز، سرخ جامگان دوره اصلاحات و حق به جانبان دوران بعد از اصلاحات اعطاء شده است که این چنین بایستی یک عده از نخبگان و خواص سیاسی به خود اجازه تعدی به حقوق دیگران و ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی را بدهند که بخواهند با امنیت ملّی نظام بازی کنند و باعث وارد ساختن خدشه به ساختمان اصلی رژیم سیاسی کشور با ادعایی واهی و پوچ به نام تقلب شوند؟ کلید واژه ایی که در زمان قبل از روز رأی گیری بر زبان برخی از وابستگان خواص مطرح کشور بیان و قبل از اعلام نتیجه قطعی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بر زبان تعدادی از وابستگان و پیاده نظام دشمن در کف خیابان های تهران شنیده می شود! کلید واژه ایی که در زمان بعد از انتخابات و حوادث فتنه، از سوی تعدادی از حامیان همین جریان شکست خورده روند انتخابات نیز به شدت محکوم و رد می گردد.

 

مگر حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در زمان حیات خود مکرراً بیان نفرمودند: «که همه در برابر قانون اساسی مساوی هستند؟!»پس کجایند مدعیان رعایت قانون اساسی و حقوق بیت المال المسلمین و همچنین حق الناس عمومی ملت و حقوقدان های مطرح کشور و نظام که خود را اصحاب فن معرفی می نمایند. کجایند این مدعیان در مقام پاسخگویی به خون های مطهر شهدا و امام شهیدان که ناظر بر اعمال،رفتار و گفتارهای ما در امروز نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

  اکنون نیز پس از حرکت حماسی نهم دی ماه که نمایی از خروش عظیم توده های عمومی ملت علیه فتنه گران و حامیان خارجی آنان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود، برخی از لیدرهای وابسته به فتنه گران به دنبال احیای مجدد آتش زیرخاکستری به نام فتنه هستند. فتنه ایی که این بار بسیار پیچیده تر و دارای لایه های چندگانه ای است. فتنه ایی از جنس خواص داخلی نظام که وابسته به خود نظام هستند. همان حرکتی که امام خامنه ای(مدظله العالی) پیش بینی آن را در سخنرانی های بابصیرت خویش در دوران پس از حوادث انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بدان اشاره نموده و بر وقوع آن در آینده نه چندان دور هشدار داده. اکنون سوالی دیگر در این مرحله در ذهن هر انسان روشن بین پیرو خط ولایت ایجاد می گردد که دولت تدبیر و امید که با شعار اعتدال روی کار آمده، چرا اکنون مسئولین سیاسی وابسته به این دولت در سطح استانداری ها و فرمانداری ها اجازه جولان دادن به چنین تحرکات افراد حامی فتنه و تندروی در محیط داخلی می دهند؟ افرادی که در شورای تأمین شهرستان به راحتی مجوز سخنرانی را دریافت نموده و اقدام به دفاع از عملکرد نخبگان فریب خورده ایی چون میرحسین موسوی و انتقاد از سیاست های سیستم قضایی نظام در اعمال مجازات ناچیزی چون حصر ایشان می نمایند؟! کدامین مواد قانون اساسی نظام به این افراد مدعی حق به جانب، اجازه ایجاد توطئه پردازی و سناریوپردازی را در شرایط سیاسی کنونی حاکم بر کشور می دهد؟ شرایطی که در دوران پسا فتنه، که علی رغم توصیه های رهبری مبنی بر استراتژی جذب حداکثری و دفع حداقلی مطرح و در شرایط همدلی و همزبانی دولت و ملت که شعار تبیینی امسال از سوی رهبری عزیز است، چگونه مجوزهای لازم توسط مسئولین دولت تدبیر و امید در خصوص برگزاری این گونه از جلسات برای چنین افراد منافق چهره و فتنه گری صادر می گردد و...

 

حال که در شهرمان؛ شهر شهیدان مرصاد شهرکمین گاه الهی، که در مورخ 16/05/94 جلسه ای توسط شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان برگزار می گردد، افرادی تندرو اقدام به انتقاد از سیاست های کلی نظام و سیستم قضایی می نمایند و به خوداجازه تخریب و نه انتقاد سازنده از سیاست های به حق سیستم قضایی کشور در قبال مجازات تعیین شده برای سران فتنه گر فتنه سال 88 می دهند. مجازاتی که کمترین میزان مجازات تعیین شده برای این افراد خاطی و خیانت کار به آرمان های والای انقلاب اسلامی بوده و به نوعی سعه صدر و صبوری نظام را در تقابل با چنین حوادث و اتفاقاتی را نشان می دهد. در چنین شرایطی روحانی متعهد و انقلابی، شخصیتی والامرتبه از دیار سادات اهل بیت(ع) اقدام به انتقاد از شرایط موجود سیاسی و جلسه مذکور اصلاح طلبان می نماید و برخی از حامیان چهره های فریب خورده حامی و وابسته به سران فتنه اقدام به انتقاد و یا جبهه گیری و اتخاذ موضع نسبت به این شخصیت مذهبی معتقد به اصول اصیل انقلاب اسلامی که خود را مقید به حفظ آرمان حضرت امام خمینی(ره) و شاگردان بابصیرت مکتب ایشان یعنی شهدای گلگون کفن می داند، حمله کرده و ایشان را فردی رادیکال در اذهان عمومی معرفی می نمایند. هنوز در اذهان ملت بزرگ، کریم و حماسه ساز ایران اسلامی دوران پُرتلاطم هشت ساله حکومت مدعیان آزادی و اصلاحات فراموش نشده است. دورانی که در آن نخبگان و تئوریسین هایی چون سروش، سعیدحجاریان، نبویان، عطریانفر و... به تخریب تمامی اصول و اعتقادات سازمان اعتقادی ملت اقدام و در همان روزها و ایام این گونه از اعمال و رفتارهای خود را با عناوینی چون حرکت در دستیابی به تمدن نوین اسلامی، اصلاحات نوین، حرکت به سمت افق های جدید و... تعبیر می نمودند.

سیدامیر محمدی پور، روحانی معتقد به اصول و ارزش های والای اسلامی در کسوت نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان اسلام آباد غرب در پی این جلسه فتنه آلود عده ای از پیاده نظام فریب خورده و مدعی مدرنیته غرب، اقدام به یک موضع گیری منطقی همراه با اقتدار نمود. یکی از شاخص های یک انسان هوشیار و بابصیرت در جغرافیای انقلاب اسلامی، ولایت مداری است. بصیرت در دایره بزرگی به نام ولایت مداری قابل تبیین است. روحانی مبارز یکی از ویژگی های آن انقلابی بودن است. انقلابی بودن نه به معنی افراط است و نه به معنی تفریط. بلکه منظور در اینجا اعتدال واقعی است نه اعتدال زبانی و ظاهری در قالب تعریف و بیان شعارهای فانتزی و جذاب. روحانی انقلابی و مبارز در طراز انقلاب اسلامی؛ در حوزه دفاع از ارزش ها و اهداف اصیل انقلاب اسلامی چون مقتدایش امام خامنه ای(مدظله العالی) یک انقلابی خود را تعریف می کند تا یک سیاستمدار. به بیان دیگر؛ اعتدال واقعی در کفه ترازوی شاخصی به نام عدالت اجتماعی –دینی قابل تعریف است. شاخصی که به دنبال دو فاکتور کلیدی یعنی ولایت مداری و بصیرت افزایی ایجاد می گردد.

 

       اکنون شاید این سوال مطرح شود که شاخص های یک روحانی مبارز در دهه چهارم انقلاب اسلامی چیست؟ آیا هر روحانی ملبس به لباس طلبگی را می توان در قالب روحانی مبارز و متعهد تعریف نمود یا خیر. در ذیل به پاره ایی از مهمترین شاخص های یک روحانی مبارز و متعهد اشاره می گردد:

شاخص های یک روحانی مبارز و متعهد عبارتند از:

*ولایت مداری

*بصیرت افزایی

*عدالت پروری

*شجاع بودن

*مدیر و مدبر بودن

*آزاد بودن(به معنی عدم وابستگی به هیچ حزب و جناح سیاسی)

*ساده زیستی

*مردمی بودن و...

 

امام جمعه محبوب و دوست داشتنی شهرمان حاج آقا سیدامیر محمدی پور در چنین شرایط و موقعیتی از تحولات حساس داخلی و خارجی مرتبط با امنیت ملّی کشورمان در سطح منطقه و روابط بین الملل، با یک دید بصیرتی و جامع که نشأت گرفته از روح ولایتمداری ایشان است به خوبی با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در توان روحانیت و نفوذ معنوی در بین اقشار مختلف مردمی با بهره گیری از تربیون نماز جمعه شهرستان اقدام به محکوم نمودن حرکت فتنه گرانه حامیان سران فتنه که در قالب یک جلسه با نام شورای هماهنگی اصلاح طلبان در یکی از رستوران های مطرح شهر برگزار گردیده بود،نمود. اقدامی که در عین شجاعت و بصیرت سیاسی این چهره مذهبی شهرستان صورت پذیرفت.

 

محمدی پور، امام جمعه شهرستان پیمانی را که در روز نخست طلبگی خود با امام سفرکرده و مقتدایش سرو سبز قامت ایران اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) بسته را فراموش ننموده است. چرا که به خوبی این سیدروحانی می داند که تنها راه خوشبختی و رسیدن به صراط مستقیم الهی و قرب الی الله، تنها با حرکت در مسیر شهدای در خون خفته است و بس. مسیری که با همراهی در کانون امیدی جوشان به نام ولایت قابل دستیابی است. سید شهر شهیدان مرصاد هنوز کلام امام خوبی ها را فراموش نکرده است. کلامی که در اوج بصیرت سیاسی امام خمینی(ره) سرچشمه گرفته و بر قلب های عاشقان مکتب انقلاب تا ظهور انقلاب جهانی امام مهدی(ع) جاری می گردد. کلامی با این مضمون:

«یادمان باشد که ما خون داده ایم/ یک بیابان مرد مجنون داده ایم/ یادمان باشد پیام آفتاب/ دست نااهلان نیفتد انقلاب»

 

ما نیز که از اهالی شهرشهیدان مرصاد هستیم بهتر است که تاریخ را فراموش نکرده و درا ین مقطع حساس تاریخی وظایف حساس خود را درک نموده و با لبیک به ندای ولایت و حرکت در سایه روحانیت متعهد به آرمان ها و انقلاب اسلامی، دین خود را به امام شهیدان و فرزندان فداکار او اهداء نمائیم تا مجوزی باشد برای عاقبت به خیری و سعادت حقیقی مان در سرای باقی. إن شاء الله

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد