یاداشت/سعید قنبری

جناب رییس جمهور مرهم زخم های اسلام آباد را بیاورید!

کد خبر: 295192
|
09:23 - 1395/04/27
نسخه چاپی
جناب رییس جمهور مرهم زخم های اسلام آباد را بیاورید!
اسلام آبادخبر: انتظار از دولتی که شعار تدبیر را یدک می کشد این است که مرهم زخم های سی ساله را همراه خود آورده و صرف یک سفر تشریفاتی برای کرمانشاه و اسلام اباد نباشد.

به گزارشاسلام آباد خبر،بی شک نقش پررنگ اسلام آباد غرب در عرصه های سیاسی،علمی و دفاعی کشور بر کسی پوشیده نیست.اسلام آباد غرب در طول عمر 37 ساله انقلاب اسلامی هم در عرصه دفاع از کیان کشور با تقدیم 1280 شهید خوش درخشیده و هم پس از جنگ تحمیلی شخصیتها و افراد متعددی را به عنوان چهره های علمی و سیاسی ملی وبین المللی تحویل جامعه ایران اسلامی داده است اما با وجود این نقش پررنگ کماکان اسلام آباد در درون خود در رخوت اجتماعی و اقتصادی به سر می برد.اینکه اسلام آباد هم یکی از سیاسی ترین شهرهای کشور است و هم اینکه دومین شهر بزرگ استان کرمانشاه محسوب می شود دو بعدی است که جایگاه ویژه ای به آن بخشیده است.

 

حال سوال اینجاست چرا با وجود اینچنین ظرفیتی اسلام آباد غرب به جایگاه واقعی خود دست نیافته است؟

به نظر نگارنده بی توجهی دولتها عامل اصلی این موضوع است و متاسفانه در دولت تدبیر نیز این بی توجهی ادامه یافته و امیدی به تدبیر مدبران دولت نیست ؛از این جهت که تدبیرگران امید حتی در برنامه ریزی سفرهای استانی نتوانستد اولویت بندی درستی داشته باشند و کرمانشاه با این همه مشکلات در انتهای جدول سفر هئیت دولت قرار داده اند.

خوب به یاد دارم که در سفر مقتدایمان امام خامنه ای به کرمانشاه ایشان کرمانشاه را سینه ستبر کرمانشاه نامیدند و گزافه نیست اگر بگوییم اسلام آباد غرب هم سینه کرمانشاه است و به تعبیری سینه ،سینه ستبر ایران زمین.

اما این سینه بر اثر زخمی 30 ساله که از جنگ تحمیلی به بعد بر پیکر آن به جای مانده به خس خس افتاده است.

 

خس خسی که درد بیکاری و طلاق و رکود و ناامیدی و اعتیاد و خودکشی و ... را تحمیل کرده و کماکان مرهم یا اکسیر درمانش ناموجود است.

 

و اکنون که هئیت دولت به کرمانشاه آمده است انتظار از دولتی که شعار تدبیر را یدک می کشد این است که مرهم زخم های سی ساله را همراه خود آورده و صرف یک سفر تشریفاتی برای کرمانشاه و اسلام اباد نباشد که غیر این همراهی مردم را به همراه ندارد. و السلام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها