پس از حضور شایسته و حماسی مردم/

و اکنون نوبت اقدام و عمل مسئولین است

کد خبر: 296314
|
08:41 - 1395/11/26
نسخه چاپی
 و اکنون نوبت اقدام و عمل مسئولین است
اسلام آبادخبر: حضور شایسته و باشکوه مردم شهید پرور اسلام آبادغرب در مراسمات راهپیمایی22 بهمن و تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم حجت را بر مسئولین تمام کرد و اکنون ...

یادداشت؛اسلام آباد خبر؛

حضور شایسته و باشکوه مردم شهید پرور اسلام آبادغرب در مراسمات راهپیمایی22 بهمن و تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم حجت را بر مسئولین تمام کرد  و اکنون نوبت اقدام و عمل مسئولین است.

 

واقعا" از این مردم در تعجبم که نان شب ندارند، ولی در هر مراسمی به خیابان می آیند و مرگ بر آمریکا و لبیک یا خامنه ای سر می دهند، این را پیرمرد طاغوتی می گفت: که از نوجوانی او را می شناختم و  او هرشب با بی بی سی و صدای آمریکا وقت گذرانی می کند و هنوز انقلاب را باور نکرده است.

 

از طرفی هرچند که طعنه های لیبرالی  آن مرد را قبول ندارم اما یک نکته را درست می گفت، اینکه ما در دهه چهارم انقلاب هستیم و با وجود این همه هجمه، توطئه و تبلیغات دشمنان و مهمتر از همه عدم توسعه صنعتی و فقر اقتصادی  این منطقه، مردم پای انقلاب خود ایستاده اند و جان خود را فدای رهبری و انقلاب می کنند.

 

در ایام دهه مبارک فجر امسال شاهد بودیم که مردم شهید پرور اسلام آبادغرب با اهداء اولین شهید مدافع حرم بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام و رهبری تجدید بیعت نمودند و در راهیمایی 22 بهمن با حضور شایسته خود، حماسه ای دیگر را خلق نمودند و در واقع با این کار حجت را بر مسئولین تمام کردند و اکنون نوبت اقدام و عمل مسئولین است.

 

لذا می طلبد تمام دستگاه های دولتی و غیردولتی، ارگان ها و نهاد های انقلابی و ... برای خدمت به مردم بیش از پیش آستین همت را بالا بزنند و برای حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مردم تلاش نمایند.

 

با این وجود شایسته است؛ برای قدم اول مسئولین شهرستان  به یک خواسته مردمی که در چند روز گذشته از سوی جمعی از مردم ولایی شهرستان مطرح شد جامه عمل بپوشانند که هزینه مالی برای مسئولین و دستگاههای ذیربط ندارد اما ارزش معنوی بسیار والایی در انظار این مردم با بصیرت  دارد:

 

نامگذاری یک مکان، خیابان یا یکی از میادین شهر بنام سرباز گمنام ولایت اولین شهید مدافع حرم شهید حاج خیرالله احمدی فرد  و همچنین اولین شهید انقلاب شهرستان؛ شهید والامقام حمدالله مبارکی که تا سه سال پیش که اولین گزارش از زندگینامه وی توسط " اسلام آبادخبر" منتشر گردید، بسیاری از نسل دوم و سوم انقلاب در شهرستان وی را نمی شناختند.

 

ضمن پوزش از خانواده معظم شهدا؛ هرچند ممکن است این عزیزان به این موارد مطرح شده راضی نباشند، اما چون بنا به سفارش مولا و مقتدایمان زنده نگهداشتن یاد شهدا و یادآوری وضعیت مردم به مسئولین دلسوز و انقلابی یکی از رسالت های این رسانه مردمی است من باب یادآوری آن را ذکر کردیم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد