یادداشت/

بزک برجام با القای سایه جنگ دروغین برای قهرمان جلوه دادن "روحانی" دراذهان مردم

کد خبر: 297117
|
18:19 - 1396/02/13
نسخه چاپی
بزک برجام با القای سایه جنگ دروغین برای قهرمان جلوه دادن "روحانی" دراذهان مردم
اسلام آبادخبر: رییس ستاد روحانی در اسلام آبادغرب با بیان سناریوی تهدیدسازی و ایجاد توهم سایه جنگ دروغین برای قهرمان جلوه دادن " روحانی" دراذهان مردم گفت: اگر برجام نبود ایران سوریه ای بیش نبود.

به گزارشاسلام آباد خبر، تیمور بستی رییس ستاد روحانی در اسلام آبادغرب در مراسم افتتاح ستاد روحانی در اسلام آبادغرب برای وصف تعامل جهانی و کارهایی که دولت روحانی در سطح بین الملل انجام داده،  گفت: اگر برجام نبود و اگر حضور روحانی و تیم ایشان نبود الان ایران سوریه ای بیش نبود و یا ایران عراقی بیش نبود.

 

این در حالی است که اخیرا" رهبر معظم انقلاب در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری فرمودند: "حضور مردم" سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه "مسئولین"، همچنین رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی فرمودند:  «آن مسئول اروپایی به مسئولین ما میگوید اگر برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود؛ دروغ محض! چرا میگویند جنگ؟ چون ذهن برود به جنگ... جنگ واقعی جنگ اقتصادی و تحریم و گرفتن عرصه کار و فعالیت و فناوری در کشور است. ما را به جنگ نظامی متوجه میکنند تا از این غفلت کنیم. جنگ واقعی جنگ فرهنگی است   .»

 

اینها قسمتی از سخنان رهبر معظم انقلاب است که به یکی از ترفندهای دشمن برای بزک کردن برجام و بردن اذهان به سمت ناکجاآباد برای کاسبی سیاسی اشاره و روشنگری می کند، اما برخی  افراد هر چند در ظاهر خود را مطیع ولی امر مسلمین نشان می دهند اما در خلوت و برخی مجالس چیز دیگری بر زبان می رانند!؟

 

دکتر روحانی رئیس جمهور کشور نیز بعد از اینکه مشخص شد برجام هیچ دستاورد اقتصادی نداشته است این جمله را ترجیع بند سخنرانی های خود قرار داد: "برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد" .

 

بدیهی است؛ با نیم نگاهی به پدیده نفوذ سیاسی مشخص می شود که این دولت از بالا تا پایین ترین رده ستاد های خود شعار " ما نمی توانیم" در خون آنها عجین شده؛ وقتی سخنور ظریف دولت و  ارباب اینها به توان کشور خود باور ندارد و می گوید آمریکا با یک موشک می تواند کشور ما را نابود کند، دیگر چه انتظاری از این افراد وجود دارد که می گویند اگر برجام نبود؛ وضع ما مثل سوریه و عراق می شد.

 

اما مردم آگاهند که؛ همه این سخنان ناشی از عدم خودباوری و عدم شناخت از رشد فرهنگ مقاومت، شهادت و عاشوراست که از تفکرات لیبرالیسم و غش کردن به سمت بیگانگان نشأت می گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد