یادداشت/

نفوذ مهره های صهیونیستی برای حذف ولایت و مقاومت از صحنه انقلاب

کد خبر: 299972
|
00:26 - 1396/10/02
نسخه چاپی
نفوذ مهره های صهیونیستی برای حذف ولایت و مقاومت از صحنه انقلاب
اسلام آبادخبر: مهره های صهیونیستی استکبار در سایه سرگرمی و خوش خیالی مسئولین برای حذف ولایت و مقاومت از صحنه انقلاب در صدد پیاده کردن نقشه های پلیدی هستند.

یادداشتاسلام آباد خبر؛

چندی پیش بحث حذف درس "شهید فهمیده" از کتب درسی بر سر زبان ها افتاد که یک رسانه اسرائیلی از آن خبر داده بود! این خبر در خصوص حذف درس پانزدهم کتاب ادبیات فارسی پایه ششم ابتدایی با عنوان "رهبرکوچک" منتشر شد. درسی که داستان شهید حسین فهمیده را روایت می کرد،این اقدام در حالی انجام شده است که یک رسانه مشهور "اسراییل هیوم" بعد از توافق هسته ای ایران با 5+1 در مطلبی به تشریح یک توافق خوب پرداخته و از حذف برخی دروس در کتب درسی دانش آموزان به عنوان مقدمه ای برای تغییر یاد می کند.این رسانه دقیقا به درس حذف شده شهید فهمیده اشاره کرده بود.

 

امروز هم خبری سخت نگران کننده در فضای مجازی منتشر شد که از حذف اشهد ان علی ولی الله از کتاب احکام توزیع شده میان دانش آموزان لرستانی حکایت می کرد!

 

آموزش و پرورش لرستان پس از رسانه‌ای شدن این موضوع عذرخواهی کرده، اما این عذرخواهی بسان قیام توابین پس از شهادت مظلومانه ولایت در صحرای کربلا می باشد.

 

بدیهی است پروژه نفوذ دشمن که رهبر معظم انقلاب سالها پیش هشدار داده بود و اخیرا" بر آن تاکید داشت تا جایی رشد کرده که در پیکره فرهنگ و آموزش کشور ما دشنه ای زهر آلود فرو کرده است.

 

مهره های این نفوذ تاحدی در کشور شیوع پیدا کرده که مسئولی در ورامین شیشلیگ خوری را به رخ فقرا می کشد، یک مجری در ایلام جرات جسارت به ساحت مقدس ثامن الجج پیدا می کند و یک مدیر فرهنگی در استان کرمانشاه تاکید رهبری را در خصوص تبیین سند ۲۰۳۰ به باد شوخی می گیرد. که اینها همه نتیجه جدا شدن خانواده ها و مدارس از مساجد، ترویج علوم انسانی غربی و انحرافات فکری و اعتقادی است که دشمنان دوست نما بر ما تحمیل کرده اند.

 

بر کسی پوشیده نیست که استکبار به رهبری آمریکا و اسرائیل در جایی که می تواند مسلمانان را قتل عام می کنند و آنجا که دستشان نمی رسد، اسلام را از ارزش های اصیل تهی و برای از بین بردن آثار اجتماعی ارزش ها نقشه می کشند. دشمنان اسلام حذف فرهنگ مقاومت و ‌ اسلامی را در دستور کار قرار داده، چون به خوبی می دانند از دل فرهنگ اسلامی امثال شهید فهمیده، باهنر، رجایی و ... علیه ظلم و استکبار به پا خواستند و تربیت چنین افرادی برای استکبار خطرناک است از همین رو است که دشمن برای قطع ارتباط مردم با ولایت و تضعیف جایگاه ولایت بعنوان ستون خیمه اسلام و مقاومت تلاش می کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد