یادداشت؛ علی احمدیان/

ای کاش تمام سال مدیریت مدیران اربعینی باشد

کد خبر: 303541
|
08:55 - 1397/08/03
نسخه چاپی
ای کاش تمام سال مدیریت مدیران اربعینی باشد
اسلام آبادخبر: یکی از فعالان رسانه ای در یادداشتی نوشت؛ وقتی کشور ما لنگ مدیریت جهادی و حسینی است، به ایام غبطه می خوریم که ای کاش تمام سال مدیریت مدیران اربعینی باشد.

یادداشت؛ علی احمدیان

چند شب پیش با تنی چند از مسئولین شهرستان جهت بررسی وضعیت امکانات رفاهی و خدماتی موکب های شهر اسلام آبادغرب و حمیل راهی شدیم.

به برکت اربعین حسینی اقداماتی را مشاهده نمودم که بعضا" انجام این قبیل کارها در حالت عادی به روزها و شاید ماهها جلسات هماهنگی بین ادارات و کمیسیون ها و مصوبات ویژه ، شاید با ردیف بودجه های آنچنانی نیاز داشته باشد، اما وقتی اسم حسین (ع) در میان باشد همه آماده نوکری سرور و سالار دین هستند، انگار همه مردم و مسئولین برای اثبات خادمی خود در اربعین حسینی می خواهند از هم سبقت بگیرند.

 

برق، آب، گاز،لوازم پذیرایی، بهداشت و امنیت موکب ها در سریعترین زمان ممکن مهیا می شود، مسئولین حتی شبانه هم در محل موکب ها نظارت و خدمت می کنند تا اسم آنها در جرگه خادمین اربعین ثبت گردد.


هر جایی گیری یا گرهی در کاری می افتد با یک هماهنگی و تماس برطرف می شود، در این ایام در دستگاه اباعبداله الحسین هیچ بهانه ای برای نه گفتن نیست، همه برای انجام کارهای سخت و نشدنی هم تلاش می کنند که بشود.

 

واقعا" انسان وقتی تفکر می کند که چه پروژه ها و کارهایی در کشور ما گیر جلسات و هماهنگی برخی دستگاه ها و مدیران است که بعلت اختلاف نظر و بعضا مشکلات قانونی راکد مانده اند؛ به این نتیجه می رسیم که کشور ما لنگ مدیریت جهادی و حسینی است و به این ایام بیشتر غبطه می خوریم که ای کاش تمام سال مدیریت مدیران اربعینی باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد