اسلام آباد خبر23:24 - 1394/02/18
حمایت از مسلمانان مظلوم و بی دفاع یمن/

راهپیمایی مردم اسلام آبادغرب علیه آل سعود کودک کش+تصاویر

اسلام آبادخبر: نمازگزاران مومن و خداجوی اسلام آبادغرب پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه، در حمایت از مسلمانان مظلوم و بی دفاع یمن راهپیمایی کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این راهپیمایی با شکوه که امام جمعه شهرستان، نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس و بسیاری از مسئولین شهرستان حضور داشتند، از مقابل مسجد جامع تا بلوار طالقانی و بلعکس برگزار شد.

نمازگزاران با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آل سعود و مرگ بر وهابی، مرگ بر سلفی و مرگ بر داعشی، مرگ بر آمریگا و صهیونیسم و... حملات وحشیانه آل سعود به مردم مظلوم یمن را محکوم کردند و از سیاست های ستمکارانه سه رژیم کودک کش آل سعود، اسرائیل و آمریکا اعلام انزجار کردند.

گفتنی است؛ راهپیمایان پلاکارد های با نوشته های " کودک کشی از غزه تا یمن را متوقف کنید" ، "مرگ بر سه رژیم کودک کش"، درود بر انصارالله و "مرگ بر سه قاتل کودکان سعود اسرائیل آمریکای بی وجدان " را در دست داشتند و گاهی هم شعار سعودی یهودی پیوندتان مبارک را سر می دادند.

 
در پایان  راهپیمایی حجت الاسلام کماسی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن قرائت قطعنامه در سخنانی به تشریح جنایات عاملان سعودی با حمایت آمریکا پرداخت.
 
 
 
 
انتهای خبر/