اسلام آباد خبر11:31 - 1394/03/02
گزارش/

افتتاح گازرسانی به روستای تنگ شوهان اسلام آبادغرب/تحقق وعده ی گازرسانی به 5روستا با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال

اسلام آباد خبر: در مراسمی با حضور مسئولین ، پروژه گاز رسانی به دو روستای شهرستان اسلام آبادغرب که به صورت نمادین در روستای تنگ شوهان سفلی دهستان حسن آباد مورد افتتاح قرار گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار اسلام آبادغرب و جمعی از مسئولین شهرستان  گاز رسانی به روستای تنگ شوهان دهستان حسن آباد از توابع شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.

 

بر اساس این گزارش با این افتتاح 370 خانوار ساکن در روستا های  تنگ شوهان سفلی و علیا واقع در دهستان حسن آباد  از نعمت گاز بهره مند شدند.

 

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم با بیان اینکه گاز رسانی به روستاها  از برکات نظام جمهوری اسلامی است، گفت: بخش اعظمی از تولیدات کشور در روستاها انجام می شود و افزایش سطح رفاه مردم در روستاها موجب پویایی اقتصاد کشور خواهد شد.

 

وی افزود: بیش از 12 کیلومتر خط انتقال این پروژه با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال انجام شده است.

افشین کریمی خاطرنشان کرد: تا یکماه آینده علمک گزاری این پروژه نیز انجام خواهد شد.

 

در همین رابطه جواد فرامرزی مدیر اداره گاز شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  خبرنگاراسلام آباد خبراظهار داشت: در این پروژه  11هزار و 500 متر لوله گذاری شبکه گازرسانی انجام شده است که فعلا" دو روستای تنگ شوهان سفلی و علیا گاز دار شده اند و با تکمیل پروژه 3 روستای دیگر؛ انجیرک، کمره و باقرآباد سفلی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 

وی افزود: برای پروژه  این دو روستا  5 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه صورت گرفته که از این رقم  2 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه اجرایی پروژه بوده است.

 

فرامرزی با اشاره به اینکه هزینه علمک گذاری جداگانه محاسبه خواهد شد، ابراز داشت: هزینه پروژه گازرسانی 5 روستای مذکور بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

مدیر اداره گاز شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه در آینده نزدیک 11 روستای دیگر شهرستان اسلام آبادغرب گاز دار می شوند، گفت: با توجه به گاز دار شدن دو روستای بزرگ، می توان گفت نصف پروژه انجام شده است.

 

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهودر این مراسم با بیان اینکه گازرسانی به روستاها یکی از خواسته های بحق مردم روستا می باشد، اظهار کرد: تاحد توان پیگیر مسائل و مشکلات مردم بویژه اهالی خونگرم روستاهای تابعه اسلام آبادغرب و دالاهو  خواهم بود.

 

وی افزود: مردم باید قدر نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بدانند و برای استحکام پایه های آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنند زیرا هر انسان منصفی با دیدن خدمات صادقانه نظام به محرومین و بخصوص روستاییان دلسوزی نظام در حق مردم روستا را تصدیق خواهد کرد.

 

علی جلیلیان ابراز امیدواری کرد: که  با تلاش مسئولین اجرایی در آینده  شاهد برخورداری  کلیه روستاها از نعمت گاز طبیعی باشیم.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر،  در پایان مراسم  مشعل گاز مسجد روستای تنگ شوهان سفلی بصورت نمادین توسط مسئولین روشن شد.

 

انتهای خبر/