اسلام آباد خبر10:57 - 1394/03/11
شنیده ها حکایت می کند:

پیشنهاد یکی از رؤسای ستاد سران فتنه بعنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: اين روزها خبر از اقداماتی بصورت چراغ خاموش براي انتصاب یک فرد اصلاح طلب رادیکال بعنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسلام آبادغرب به گوش مي رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر، شنيده ها حاكيست یکی از رؤسای ستاد میرحسین موسوی در استان کرمانشاه که دارای تفکرات حاد لیبرالی و مشارکتی است قرار است  بعنوان معاون سیاسی امنیتی فرماندار اسلام آبادغرب منصوب شود.
 
 
این شخص در سال 88 رئیس یکی از ستاد های موسوی در استان بوده و در حال حاضر کارمند یکی از نهادهای دولتی می باشد و تاکنون سمت مدیریت چند اداره دیگر از طرف مدیران استانی به وی پیشنهاد شده است.
 
 
مجموعه های  وزارت کشور، استانداری و فرمانداری ها دولت تدبیر و امید برای عزل و برکناری حتی مدیران پرتلاش و خوش سابقه  قبلی این بهانه را آوردند که مدیران باید طبق قانون از مجموعه کارمندان وزارت کشور باشد ، حال چه شده که ایشان حرف خودشان را هم قبول ندارند و قانون خودشان را هم می خواهند دور بزنند و می خواهند مدیر از ادارت دیگر بیاورند و منصوب کنند.
 
 
با تحقق مواضع پشت پرده در جهت مهره چینی اصلاح طلبان ، مشخص شده هدف این گروه  چیزی جزء بدست آوردن اکثریت  آراء در انتخابات مجلس آینده  نیست! و بعد از آن هم اهداف و رؤیاهای دست نیافتنی  دیگری را در سر دارند.
 
 
اما به چه قیمتی ؟!     حتی به قیمت ضربه زدن به نظام؟
 
 
مستندات قتنه 88 به خوبی روشن  کرد : که اربابان این گروه حتی به قیمت براندازی نظام حاضر بودند به قدرت برسند و نظام و مردم و ولایت برای ایشان اهمیتی نداشت و متأسفانه این افراد هم دنباله رو آنها بودند و از افتنه گران برائت نجستند.
 
 
 
اما این گروه انگشت شمار کور خوانده اند،چون مردم با بصیرت شهرستان اسلام آبادغرب فتنه گران را بخوبی شناخته اند و اجازه نخواهند داد هیچ شخص وطن فروشی ولی نعمت  مردم شود و بر مسندی که خون هزاران شهید بر پای آن ریخته شده تکیه بزند.
 
 
 
انتهای پیام/