اسلام آباد خبر05:18 - 1394/04/10
حجت الاسلام محمدی پور :

بعید است که استاندار محترم، اعتقادی به ولایت فقیه یا روحانیت داشته باشد/ لازم است علاوه بر عذر خواهی ، برخورد جدی با این فرد صورت بگیرد

اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: استاندار مسئول رسمی بوده و نماینده دولت در یک استان بوده و کلمه به کلمه حرفهایش باید حساب شده باشد ، بنابراین حتی اگر از روی سادگی چنین شوخی کرده باشد نشانه خوبی از باطن فرد نیست.

به گزارشاسلام آباد خبر، استاندار کرمانشاه بعد از ظهر روز8 تیرماه 94 در سخنانی نسنجیده در مراسم  رسمی معارفه شهردار کرمانشاه به علما و روحانیت توهین کرد.

 

ابراهیم رضایی بابادی با گفتن جمله سخیف " آخوندها در مجالس هر وقت بخواهند غش کنند در حوزه خانم ها غش می کنند..." اقدام به هتک حرمت روحانیت و علما نمود که بیان این عبارت سخیف از سوی یک مسئول رسمی با عکس العمل های شدید روحانیت مواجه بوده است.

 

حجت الاسلام سید امیر محمدی پوردر گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر،  با بیان اینکه این اولین بار نیست که از این اهانت ها می شنویم ،اظهارداشت: قبل و بعد از انقلاب همیشه تفکرات سکولار و لیبرالی و حتی در بدنه نظام افرادی بوده اند که روحانیت را قبول نداشته اند و عده زیادی هم هستند که بصورت تقیه حمایت هایی می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه " از کوزه همان برون تراود که در اوست" بیان داشت: برخی افراد در ظاهر چیزی بروز نمی دهند اما از آنجایی که خدا می خواهد ماهیت آنها  مشخص شود، تفکراتی که در درون انسان است حتی اگر آنها را کتمان کنند باز هم به بهانه های مختلف بیرون زده می شود.

 

 امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: بعید است که استاندار محترم، اعتقادی به ولایت فقیه یا روحانیت داشته باشد و با رفتارهایی که تا به حال از ایشان دیده شده خیلی بعید نبوده که چنین جمله ای از دهان ایشان خارج شود.

 

وی افزود: اگر این حرکت محکوم نشود نشانه بی غیرتی ماست چون این یک مجلس خودمانی نبوده که بگویند در آنجا یک شوخی آخوندی با هم کرده اند .

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان گفت: استاندار مسئول رسمی بوده و نماینده دولت در یک استان بوده و کلمه به کلمه حرفهایش باید حساب شده باشد ، بنابراین حتی اگر از روی سادگی چنین شوخی کرده باشد نشانه خوبی از باطن فرد نیست.

 

وی افزود: لازم است  علاوه بر عذر خواهی ، برخورد جدی با این فرد صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/