اسلام آباد خبر08:58 - 1394/04/15
در اسلام آبادغرب/

حجت الاسلام کرمی مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب شد/وظیفه سنگین حوزه‌های علمیه

اسلام آباد خبر: حجت الاسلام روح الله کرمی مدیریت حوزه علمیه امام خمینی اسلام آباد غرب را برعهده گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام عزیزی مدیر پیشین حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب که از روحانیون بومی این منطقه  می باشد که پس از4 سال فعالیت در این پست خطیر ، بعلت مشغله کاری استعفا نموده است.

 

وی افزود: حجت الاسلام عزیزی از معدود مدیرانی است که از محبوبیت بسیار بالایی در بین اقشار مختلف مردم برخوردار است و به ساده زیستی در بین مردم شهره است.


حجت الاسلام  روح الله کرمی در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبراظهار کرد: با توجه به دورنمای تمدن بزرگ اسلامی واینکه ما مدعی شده ایم که اسلام قدرت مدیریت دنیای انسانها رادارد همانطور یکه قدرت مدیریت آخرت انسانها را به عهده گرفته،وظیفه سنگینی بر عهده حوزه‌های علمیه است و آن تربیت نیروهای جوان جهت معرفی و اجرای تمدن بزرگ اسلامی است که لازمه آن آشنایی عمیق با تعالیم پیشرفته اسلام می باشد.

 

وی افزود: در جامعه امروزی با این همه هجمه فرهنگی،حوزه‌های علمیه باید ضمانت دین و اعتقاد مردم را بعهده بگیرند که از اعصار گذشته تاکنون این وظیفه سنگین بر عهده طلاب و روحانیون و محققین حوزه علمیه است.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی اسلام آباد غرب گفت: این نوید را به شهرستان اسلام آباد غرب میدهیم که تاکنون طلاب سطح یک در حوزه علمیه امام خمینی ره اسلام آباد تحصیل می کردند و طی صحبت با مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان مقرر گردیده که انشاءالله در سالهای آینده سطح دو راه اندازی شود.
 

انتهای پیام/