اسلام آباد خبر15:26 - 1394/04/16
حقوق بشر آمریکایی؛

باج‌ خواهی استکبار در قالب حقوق بشر غربی!

در سال‌های اخیر شاهد هجمه‌های سیاسی در قالب حقوق بشر علیه ایران هستیم، آنچه که مسلم است حقوق بشر برای کشوری همچون آمریکا که خود یکی از اصلی‌ترین نقض‌کنندگان حقوق افراد در جهان است اهمیتی ندارد.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل از آناج،در سال‌های اخیر شاهد هجمه‌های سیاسی در قالب حقوق بشر علیه ایران هستیم، آنچه که مسلم است حقوق بشر برای کشوری همچون آمریکا که خود یکی از اصلی‌ترین نقض‌کنندگان حقوق افراد در جهان است اهمیتی ندارد. حال این سوال پیش می‌آید که چرا آمریکا مباحث نقض حقوق بشر در ایران را با استناد به مدارک واهی و گزارشات منافقین مطرح و از آن به عنوان ابزار فشار علیه ایران استفاده می‌کند؟!

حقوق بشر انفرادی در آمریکا

مباحث حقوق بشر توسط آمریکا درحالی مطرح است که این کشور بیشترین آمار شکنجه، اعدام، خشونت علیه زنان، تبعیض نژادی و زندان‌های مخفی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر آن آمریکا در بسیاری از کنوانسیون‌های حقوق بشر عضو نشده و اساسا آنها را قبول ندارد.

حقوق بشری که برای عربستان و اسرائیل معنی ندارد

از طرفی دیگر، در همجواری ایران، رژیم آل سعود قرار دارد که زنان خود را از ابتدایی‌ترین حقوق، از جمله حق رانندگی محروم کرده و محدودیت‌های سختی از نظر اجتماعی علیه زنان اعمال می‌کند. اما حامیان ظاهری حقوق بشر هیچوقت از اقدامات متناقض هم‌پیمانان خود سخنی به میان نیاورده‌اند، این درحالی است که ایران همواره به علت مسایل واهی تحریم شده است. با کمی تامل در موضوع می‌توان به راحتی فهمید که این ادعاها تنها به خاطر روحیه‌ی ظلم‌ستیزی و مخالفت جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های دول غربی مطرح می‌شود.

 

آمریکا و هم‌پیمانان آن، از جمله عربستان و رژیم صهیونیستی اصلی‌ترین عوامل تفرقه‌اندازی بین مسلمانان، نسل‌کشی مردم یمن و غزه و حامیان گروها‌ی تروریستی همچون داعش می‌باشند.

موارد نقض حقوق افراد در ایران!

مواردی که آمریکا از آنها به عنوان نقض حقوق بشر در ایران نام می‌برد، عبارتند از عدم آزادی همجنس‌گریان، اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، عدم آزادی مطبوعات و عدم آزادی بیان می‌باشد.

در جمهوری اسلامی ایران همجنس‌گرایی زنان و مردان جزو حدود الهی به شمار می‌رود، از همجنس‌گرایی مردان در قانون مجازا اسلامی ایران به عنوان لواط یاد شده است و حد لواط برای فاعل در صورت عنف، اکراه یا دارا بودن شرایط احصان اعدام و در غیر اینصورت صد ضربه شلاق است، حد لواط برای مفعول نیز اعدام می‌باشد، همجنسگرایی انسان مذکر طبق ماده 237 قانون مجازات اسلامی در غیر از لواط و تفخیذ موجب سی و یک تا هفتاد و چهار ضربه تعزیری درجه شش است.

در ماده 238 قانون مجازات اسلامی همجنس‌گرایی زنان موجب صدضربه شلاق است، درحد مساحقه هیچ فرقی بین فاعل و مفعول مسلمان و غیرمسلمان و محصن و غیر محصن نمی‌باشد. در صورتی که عمل انجام شده خارج از شمول این ماده باشد طرفین به سی و یک تا هفتاد و چهار ضربه شلاق محکوم می‌شوند. همچنین درصورت عدم وجود ادله کافی با استناد به قاعده فقهی "تدرء الحدود بالشهبات" مجازاتی اعمال نمی‌شود.

قصد ترویج تمدن حیوانی در ایران

باتوجه به اینکه مجازات هریک از جرایم به صورت دقیق و با استناد به فقه و قرآن کریم مشخص شده است، می‌توان پی برد که شهوت همجنس‌گرایی جزو حدود الهی است که خداوند انجام آن را برای مسلمانان منع و مرتکب را به عذاب شدید وعده داده است، حال آمریکا می‌خواهد با تمدن غربی و حیوانی خود را در اسلام جاری و امری عادی جلوه دهد. قطعا جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه اعمال مخالف اسلام ناب محمدی را قبول نخواهد کرد.

تشویق برای مبارزه، تنبیه برای مجازات!

قانون مبارزه با مواد مخدر در ایران شاید یکی از جامع‌ترین قوانین باشد که بارها مورد بازنگری و نقد قرار گرفته است، ایران همواره با قاچاق مواد مخدر و ترانزیت آن مبارزه کرده است و در این راه مامورین بسیاری نیز به شهادت رسیده‌اند، باتوجه به اینکه افغانستان یکی از تولیدکنندگان انبوه مواد مخدر در همسایگی ایران قرار دارد، نیاز است ایران قوانین شدیدی برای جلوگیری از توسعه‌ی آن در کشور وضع کند. قاچاقچیان موادمخدر که با واردات چند صد کیلیویی موادمخدر و پخش آن در بین جوانان، خانواده‌ها را از هم می‌پاشند و موجب مرگ هزاران جوان می‌شوند، قطعا مجازات اعدام بهترین جزا برای اعمال آنان است.

شاید به جرات می‌توان گفت ایران یکی از کشورهایی است که آزادی بیان و آزادی مطبوعات در آن نمایان است، در سال‌های اخیر ما شاهد تاسیس روزنامه‌ها و رسانه‌های زیادی بودیم که دارای افکار متناقض با اصول نظام بودند ولی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، چنین روزنامه‌هایی با رویکرد اصلاح در کشور کم نیستند.

علاوه بر موارد فوق الذکر احمد شهید، گزارشگر وضعیت حقوق بشر در ایران که تمامی منابع خود را از گروه‌های منافق و مخالف نظام دریافت می‌کند به عدم فروش داروهای ضدحامگی به دختران مجرد، برخورد با مرتکبین زنا و روابط نامشروع منافی عفت، تبعیض بین اقلیت‌های دینی و عدم به رسمیت شناختن بهائیان می‌باشد.

مجازات زناکاران در ایران

با اندکی تامل در موارد فوق می‌توان فهمید که هدف اصلی استکبار توسعه‌ی فرهنگ غربی در ایران می‌باشد، عدم مجازات زناکاران که خداوند آنان را به عذاب شدید وعده داده است مخالف قرآن و اسلام است، زنا همچون لواط و مساحقه جزو حدود الهی به شمار می‌رود، زنا عبارت است از جماع مرد و زنی که عقله زوجیت بین آنان نبوده و از موارد وطی به شبهه نیز نباشد. هرگاه طرفین یا یکی از آنها نابالغ باشد حد ساقط و مرتکبین به اقدامات تامینی و تربیتی محکوم می‌شوند.

حد زنا برای زانی محصن و زانیه محصنه رجم است و درصورت عدم اجرای آن به پیشنهاد دادگاه صادرکننده حکم قطعی و موافقت رئیس قوه قضائیه چنانچه جرم با بینه ثابت شده باشد، موجب اعدام طرفین است. البته در قانون مجازات اسلامی شرایط مختلف تحقق زنا و مجازات آن ذکر شده است.

از طرفی دیگر فروش داروهای ضدحاملگی برای دختران مجرد در ایران به دلیل عدم فراهم آوردن شرایط وقوع زنا ممنوع شده است و با معقوله‌ی ذهنی نیز سازگار است.

ترویج اسلام آمریکایی

در جمهوری اسلامی ایران اقلیت‌های زرتشتی، کلیمی و مسیحی در انجام مراسمات دینی خود آزادند و در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند، این اشخاص از تمامی حقوق اجتماعی برخوردارند. این درحالی است که در کشورهای غربی مسلمانان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و از ابتدایی‌ترین حقوق خود محرومند.

علت عدم به رسمیت شناخته شدن پیروان بهایی در ایران، وجود آداب واهی در آنان که موجب انحراف در دین اسلام ناب محمدی است، می‌باشد. این اشخاص برحسب نیاز قبله خود را هم تغییر می‌دهند و پایبند به حدود الهی نیستند، در واقع این قشر به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران جاسوسان اسرائیلی هستند.

اکنون تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای درحالی برای رفع تحریم‌های هسته‌ای تلاش می‌کند که تحریم‌های زیادی در قالب نقض حقوق بشر به ایران تحمیل شده است، مسئولین بلندپایه آمریکا بارها صریحا اعلام کردند که با توافق هسته‌ای اختلافات ایران و آمریکا به پایان نخواهد رسید. پس باید توجه داشت که مطرح کردن مسایل هسته‌ای، حقوق بشر و سیاست خارجه ایران، بهانه‌ای بیش نیست، دولت آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است، پس لازم است مسئولین کشوری در دام لبخندهای فریبانه‌ی آنان نیفتند.

 

انتهای پیام/