اسلام آباد خبر09:52 - 1394/04/18
حجت الاسلام محمدی پور :

تا زمانی که آمریکا درصدد ظلم کردن به ما و ملت های مظلوم باشدما مرگ بر آمریکا می کنیم/ در روز قدس از ظالمین برائت می جوئیم و هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم

اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: توافق به این معناست که ما به حق خودمان برسیم و به این معنا نیست که در ظلم با آنها شریک شویم و قرآن کریم اجازه رفاقت با ظالم را به ما نداده و خداوند در این مورد در قرآن فرموده است : که اگر تمایل به ظالم پیدا کنید آتش شما را فرا می گیرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پوردر باب اهمیت روز قدس و نامگذاری این روز در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر  اظهار داشت: اولا" دشمنی یهود با مسلمانان مورد تأکید قرآن کریم است و قرآن بارها به توطئه های یهود بر علیه اسلام و مسلمین اشاره کرده است و اکنون هم ملاحظه می کنیم رژیم صهیونیستی برای تشکیل حکومت یهودی در کنار کوه صهیون در خاک فلسطین ، مردمی که در آنجا با اکثریت مسلمانان زندگی می کردند  را به روش های مختلف از وطن خودشان بیرون کردند.

 

وی افزود:  به همین دلیل اصلی ترین سیاست جمهوری اسلامی این است که در مقابل رژیمی که به زور سرنیزه و غصب سرزمین های مسلمانان برای خودش کشور درست کرده ، بایستد و وظیفه ماست که در برابر ظلم ایستادگی کنیم و ما هرگز رژیم صهیونیستی را به دلیل غصبی بودن و پایه ریزی آن با خون ریختن خون بیگناهان به رسمیت نمی شناسیم.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در پاسخ به انتقاد برخی به اصطلاح روشنفکران ،افزود: مرگ بر اسرائیل یعنی مرگ بر ستمگر وما مرگ را بر کسی می فرستیم که مرگ را برای تمامی ملت ها می خواهد و کسی غیر از یهود را زنده نمی خواهند مگر کسانی که نوکر یهود باشند.

 

وی تصریح کرد:  که ما موظفیم که مرگ را بر ظالمین بفرستیم و طبق دستورات اسلام این لعنی است که به ما دستور داده شده بر علیه کسانی که ظالم هستند و بر اساس ظلم زندگی می کنند.

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: وی افزود: آمریکا نیز تمام پیشرفت های خودش را بر اساس ظلم و ستم نسبت به کشورهای ضعیف پایه گذاری کرده و راس همه ظلم ها خود آمریکاست و اهل بیت (ع) به ما یا د دادند که بگوییم (اللهُمَّ الْعَنْ أوّلَ ظالِم ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَآخِرَ تَابِع لَهُ عَلَى ذلِكَ ،...) یعنی کسانی که در صدر اسلام به ما ظلم کردند و کسانی که تا یوم قیامت ظالم هستند ما موظفیم اینها را لعنت کنیم و از آنها بیزار باشیم ودر مقابل شان بایستیم.

 


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند:  تا موقعی که آمریکا سیاست هایش به همین شکل باشد و با قلدری از بالا به ما نگاه کند و بخواهد ما را ذلیل خود کند قرآن اجازه ذلت نداده است که کفار بر مومنین مسلط باشند، اظهار کرد: اگر آمریکا سیاست هایش را تعدیل کرد و از گذشته خود که دستش به خون مسلمانان بی گناه آغشته است، توبه بکند و تصمیم بگیرد همانند بقیه کشورها رابطه مساوی با ما داشته باشد آن وقت است که ما حرفی نداریم و شعار مرگ بر آمریکا را عوض می کنیم ولی تا این لحظه همچنان در صدد ظلم کردن به ما و همه ملت ها ی مظلوم است و از بالا به ما نگاه می کند لذا ما آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانیم و استکبار و شیطان بزرگ همچنان لقب آمریکاست .

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان در خصوص معنای توافق با آمریکا گفت: توافق ما با آمریکا این است که انرژی هسته ای ما به گونه ای تعدیل شود که حقوقی که از ملت ما را بالا کشیده اند و ظلم هایی که در حق ملت کرده اند برداشته شود و بایدحق ملت را برگردانند و تحریم های ظالمانه را بردارند.


وی افزود: توافق به این معناست که ما به حق خودمان برسیم و به این معنا نیست که در ظلم با آنها شریک شویم و قرآن کریم اجازه رفاقت با ظالم را به ما نداده و خداوند در این مورد در قرآن فرموده است : که اگر تمایل به ظالم پیدا کنید آتش شما را فرا می گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: ما طبق آخرین وصیت مولا علی (ع) که فرمودند: همیشه یاور مظلوم و محکوم کننده ظالم باشید، در روز با ارزش روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه می رویم ومظلومین را یاری می کنیم و دشمنی و برائت خود را از ظالمین اعلامی می کنیم تا جهانیان بدانند که هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم.

 

وی در پایان از مردم مسلمان ایران اسلامی خصوصا" مردم شهید پرور اسلام آبادغرب خواست ، اکنون که توافق با کشورهای غربی به اوج خودش رسیده است  و تمام دنیا متوجه جمهوری اسلامی هستند که ببینند مردم از شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خسته شده اند، پس باید مردم بیشتر از سالهای گذشته به صحنه بیایند و به دشمنان نشان بدهند که خسته نیستند و راه نا تمام شهدا را تمام کنند .

 

انتهای پیام/