اسلام آباد خبر11:30 - 1394/04/18
به مناسبت روز جهانی قدس/

دعوت شخصیت های مختلف مردمی از عموم مردم اسلام آبادغرب برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

اسلام آباد خبر: برخی نهادها و شخصیت ها از اقشار مختلف مردمی ضمن دعوت از احاد مردم ولایت مدار و فهیم شهرستان اسلام آبادغرب با حضور گسترده اعضای تشکل های دینی ،هیئات مذهبی،ورزشکاران،مداحان و... همگام با دیگر اقشار امت ولایت مدار در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب حجت الاسلام محمدی پور اظهار کرد: ما طبق آخرین وصیت مولا علی (ع) که فرمودند: همیشه یاور مظلوم و محکوم کننده ظالم باشید، در روز با ارزش روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه می رویم ومظلومین را یاری می کنیم و دشمنی و برائت خود را از ظالمین اعلامی می کنیم تا جهانیان بدانند که هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم.

وی از مردم مسلمان ایران اسلامی خصوصا" مردم شهید پرور اسلام آبادغرب خواست ، اکنون که توافق با کشورهای غربی به اوج خودش رسیده است  و تمام دنیا متوجه جمهوری اسلامی هستند که ببینند مردم از شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خسته شده اند، پس باید مردم بیشتر از سالهای گذشته به صحنه بیایند و به دشمنان نشان بدهند که خسته نیستند و راه نا تمام شهدا را تمام کنند .

 

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، آزادی قدس شریف را آرزوی تمام مسلمانان جهان دانست و گفت: تمام مسلمین جهان باید با وحدت و یکپارچگی در روز جهانی قدس بر سر اسرائیل غاصب که سرزمین فلسطینیان را به ناحق اشغال کرده و بر آنجا حکومت تشکیل دادند، فریاد بزنند.

 

جلیلیان خواستار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس شد و گفت: امسال نیز ملت مسلمان ایران همچون سالیان گذشته پشت سر رهبر گرانقدر انقلاب ایستاده و بار دیگر علیه اسرائیل اشغالگر شعار سرخواهند داد و آزادی قدس شریف را ندا می‌ دهند.

 

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال را پیامی جدید برای ایادی استکبار و زورگویان جهان دانست و گفت: آمریکا فکر نکند که اگر ما در مذاکرات هسته‌ای دور یک میز با او و کشورهای غربی می‌نشینیم فلسطین را فراموش کردیم بلکه مذاکرات هسته‌ای اگر حل شود یا نشود در هرصورت آزادی فلسطین خواسته ما است و مذاکرات ربطی به آزادی قدس ندارد.


سلیم ویسی مسئول کانون مداحان و شاعران مذهبی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر  اظهار داشت: امسال هم که روز قدس با ایام شهادت مولی الموحدین و لیالی قدر تقارن پیدا کرده است از کلیه مداحان و ذاکرین اهل بیت دعوت بعمل می آید که در روز قدس همگام و همراه با دیگر اقشار  امت حزب الله و شهیدپرور اسلام آبادغرب هرچه فریاد دارند بر سر مستکبرین عالم بکشند و حمایت قاطع خود را از مظلومین  جهان بخصوص مردم ستمدیده فلسطین اعلام کنند و همچنین اعلام نمایند که ما پیرو فرمان تایخی امام راحل(ره) هستیم  طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هرساله با شکوهتر از سال قبل این راهپیمایی را برگزار می کنیم چون با ظلم دشمنان اسلام، فلسطین ها زیاد شده و امروزه مردم مسلمان عراق، یمن ،بحرین و سوریه تحت ظلم ستمگران قرار گرفته اند و ما هم وظیفه داریم حمایت خویش را از مظلومیت مسلمانان جهان اعلام کنیم

وی تصریح کرد: تا آزادی قدس شریف ان شاء الله در چارچوب فرامین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری فریادهایمان را بر سر مستکبرین عالم می کشیم تا از پا درآیند و یقینا" پایه ظلم کوتاه است.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، اعضای شورای شهر شورای اسلامی شهر و شهردار اسلام آباد غرب در پیامی ارسالی چنین آورده اند:

از عموم مردم ولایتمدار وروزه دار اسلام آباد غرب دعوت میکندتا با حضوریکپارچه خوددرراهپیمایی روز قدس ، ضمن پیمان مجدد با آرمانهای امام راحل (قدس سره)و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وباحضور باصلابت خود مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد نموده و همبستگی خود را ستمدیدگان عالم نشان دهند.

 

احد ناصری عضو شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب نیز در پیام ارسالی به پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر نوشته است:
مردم مومن،روزه دار و همیشه در صحنه اسلام آباد غرب
با توجه به اهمیت قبله اول مسلمین و ظلمی که از جانب رژیم اشغالگر صهیونسیم بر ملت مظلوم فلسطین میرود،انشاالله امسال هم با شرکت در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری را خلق نمایید.

 




علی قنبری عضو هیئت تکواندو شهرستان اسلام آباد غرب دربیانیه ارسالی چنین آورده است:
باسمه تعالی

 هیئت تکواندو کاران اسلام آباد غرب در روز قدس ، فریاد ظلم ستیزی سر می دهند
روز قدس روز حیات اسلام است.   امام خمینی(ره)
روز قدس نماد ظلم ستیزی ابدی و عدالت جویی ازلی اُمتی مسلمان است که همه جهانیان را به حضور حماسی در مبارزه بی امان با استکبار جهانی و عیادیش فرا می‌خواند. امروزه جهان اسلام  به ویژه کشورهای خاورمیانه از فلسطین گرفته تا یمن شاهد دسیسه های رژیم غاصب صهیونیستی و سیاست های غلط کشورهای منطقه و مرتجع عربی و جریان های تروریستی تکفیری که باعث به خاک و خون کشیده شدن انسان های بی گناه گردیده و سکوت جوامع بین المللی از جمله سازمان بین الملل که منجر به شعله ور شدن آتش فتنه توسط رژیم غاصب صهیونیستی و جریان های تکفیری شده است و از سوی دیگر کشورهای عضو 1+5 با سنگ اندازی در برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران این فرصت را به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه رژیم غاصب صهیونیستی که منشاء اصلی بحران در منطقه و تهدید کننده واقعی امنیت و صلح جهانی است داده تا بدترین شرایط در فلسطین، عراق، لبنان، سوریه و یمن را به بوجود آورد و موجب آواره شدن چندین میلیون انسان بی گناه شود.
از این رو آحاد ملت ایران با باوری ژرف به اینکه ریشه اصلی بحران های خاورمیانه تداوم اشغال فلسطین و دیگر سرزمین های اسلامی و استمرار خوی تجاوز گری، وحشیگری و رژیم خون ریز صهیونیستی و پشتیبانی های ناجوانمردانه آمریکا و سکوت خائنانه مجامع بین المللی به ظاهر طرفدار حقوق بشر می باشد به جهانیان نشان خواهند داد که هیچ ستمگری را یارای مقاومت در برابر سیل خروشان امت به پا خواسته اسلام نیست و اسرائیل، محکوم به نابودی است. به همین منظور هیئت تکواندو و بسیجیان ورزشکار  شهرستان بر خود وظیفه می دانیم همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس که روز بیزاری از رژیم غاصب صهیونیستی است و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام  خمینی (ره) که اسرائیل غده سرطانی است که باید از صحنه روزگار محو گردد، شرکت نموده و با فریاد مرگ بر آمریگا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از ستمگران و غاصبان اعلام نمائیم و از تکواندوکارانی که در مقابل رقیبان رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشده اند حمایت کرده  و از ملت شریف ایران اسلامی می خواهیم ضمن حمایت از آرمان های فلسطین در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی هشیار بوده و قضیه فلسطین که مسئله اصلی جهان اسلام است را هرگز به فراموشی نسپارند.
در پایان از تیم مذاکره کننده هسته ای هم می خواهیم خطوط قرمز نظامی جمهوری اسلامی ایران را رعایت و فرامین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) را نصب العین خود قرار دهند.


به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، سید رامین مؤذنی رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه در پیامی ارسالی نوشته است.
بسم الله الرحمن الرحيم
با اميد قبولي طاعات و عبادات مسلمين در ايام ماه مبارك رمضان و آرزوي سلامتي مقام عظمي ولايت حضرت امام خامنه اي حفظ الله.
بدينوسيله از عموم ووشوكاران و ورزشكاران و همچنین مردم بیدار و همیشه در صحنه کرمانشاه دعوت میگردد برای تکمیل عبادات خود در ماه ضیافت الله با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل جنایتکار را ناامید کرده و مشت محکم دیگری بر دهان آنان بزنند چرا که اکنون در این برهه از زمان رژیم سرتاپا غاصب صهیونیستی با ایجاد آتش افروزی و به جان هم انداختن دو کشور عربستان و یمن و همچنین حمایت تمام و کمال خود از گروه منفور و ظالم داعش در آرامش نشسته و سعی دارد از آب گل آلود کرده منفعت خود را بدست آورد لذا نباید از برادران و خواهران دینی غافل شویم که حضور ما باعث دلگرمی بیش از پیش مسلمانان مورد ظلم واقع شده خواهد بود.

حجت الاسلام روح اله کرمی،مدیرحوزه علمیه اسلام آباد غرب با صدور بیانیه ای از عموم مردم خصوصا" حوزویان و طلاب برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس روز انزجار از استکبار جهانی است،روز قدس روز مرگ آمریکا و اسرائیل غاصب است.
روز قدس روز همدلی مسلمانان برای لبیک به ندای مظلومان عالم است.

ما مردم شهید پرور اسلام آباد غرب ،حوزویان،دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس نشان خواهیم داد که تا نابودی استکبار جهانی و رژیم غاصب در صحنه خواهیم ماند و هیچ عاملی نمی تواند تنفر و انزجار ما را نسبت به ظالم کاسته کند.
لذا روز جمعه، آخر ماه مبارک رمضان که از طرف معمار کبیر انقلاب،به عنوان روز قدس نامگذاری شد،روز همدلی و همزبانی ما در هر طیفی خواهد بود و به دعوت رهبر عزیزمان لبیک خواهیم گفت.
نکته قابل توجه به اینکه،شاید بعضا کسانی باشند که معتقدند شعار مرگ بر آمریکا حذف شود!! این مساله را مقام معظم رهبری روشن نمودند و  فرمودند:مسأله ما مسأله توافق نیست که با سیاست های آمریکا مخالفیم،بلکه مساله،اسلام و اعتقاد ماست که آمریکا با اصل آنها مخالفند.
لذا آمریکا تا این عقیده را دارند، شعار مرگ بر آمریکا حذف نخواهد شد.

 

هوشنگ رزمدیده از اساتید دانشگاه های اسلام آبادغرب و فعال فرهنگی در پیامی ارسالی به پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر نوشته است:


با سلام و درود با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری  از تمام همشهریان عزیز و همیشه در صحنه دعوت میکنیم وحدت خود را با عملی کردن شعار سال یکبار دیگر با شرکت در روز قدس به نمایش بگذارند

 

انتهای پیام/