اسلام آباد خبر09:01 - 1394/06/12
با تلاش امام جمعه اسلام آبادغرب؛

اصلاح طلبان و اصولگرایان در اسلام آبادغرب دور یک میز نشستند/ اتحاد در راستای کنار گذاشتن اختلافات و مقابله با فتنه گران

اسلام آبادخبر:حجت الاسلام آیت عزیزی رییس شورای اصولگرایان و افشین رشیدی رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان اسلام آبادغرب در راستای کنار گذاشتن برخی اختلافات و حرکت کردن حول اشتراکات ، در محل دفتر امام جمعه شهرستان دور یک میز نشستند.

به گزارشاسلام آبادخبر، با نزديک شدن به دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در پايان امسال کشمکش ها و جدال ميان جناح ها و گروه هاي سیاسی در سراسر کشور بر سر موضوعات مختلف انتخابات شدت مي يابد که  رقابت های جناح های سیاسی شهرستان اسلام آبادغرب بعنوان یکی از سیاسی ترین شهرهای کشور و استان کرمانشاه نیز مطرح و در خور توجه است.

 

پس از برگزاری جلسه اصلاح طلبان شهرستان اسلام آبادغرب در شانزدهم مرداد ماه 94  با حضور و سخنرانی دکتر رهامی رییس شورای اصلاح طلبان کشور، برخی از حامیان فتنه و منتسب به جریانات رادیکالی اصلاحات قصد بهره برداری سیاسی ازاین رویداد به نفع خود و اختلاف افکنی در بین احزاب و گروه های سیاسی شهرستان اسلام آبادغرب برآمدند که  بر خلاف موضع گیری احساسی و ناشیانه برخی مسئولین دولت اعتدال در شهرستان و جانبداری کورکورانه از یک حزب خاص، حضور به موقع و موضع گیری قاطعانه و توآم با بی طرفی و ولایتمداری حجت الاسلام محمدی پور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب نقشه  دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد.

 

حجت الاسلام محمدی پور که سابقه 25 سال تبلیغ علوم دینی در استان کرمانشاه را دارد با شناخت و بصیرت کامل و آگاهی از وضعیت حساس سیاسی شهرستان، اعلام نمود: اصلاح طلب و اصولگرا در این شهر برادرند و برخی می خواهند بین آنها  تفرقه ایجاد کنند.

 

 

امام جمعه شهرستان در راستای جامه عمل پوشاندن به پیروی از منویات مقام معظم رهبری و جلوگیری از عملی شدن نقشه  ایجاد تفرقه  توسط دشمنان داخلی و خارجی ، گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا را  در شهرستان اسلام آبادغرب به اتحاد فراخواند که در این راستا حجت الاسلام آیت عزیزی رییس شورای اصولگرایان و افشین رشیدی  رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان اسلام آبادغرب  در راستای کنار گذاشتن برخی اختلافات و حرکت کردن حول اشتراکات ، در محل دفتر امام جمعه شهرستان دور یک میز نشستند.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آبادخبر، در این جلسه نماینده هر دو طیف سیاسی در شهرستان ضمن بیان نظرات و انتقادات خود از طرف مقابل  بر جلوگیری از نفوذ جریان های انحرافی و سد کردن راه  تندروها تفاهم نظر داشته و همچنین  بر اتحاد و همدلی، حفظ آرامش جامعه برای یک رقابت سیاسی سالم تأکید نمودند.

 

گفتنی است مقرر گردید این جلسات با حضور اعضای بیشتری از اصلاح طلبان و اصولگرایان شهرستان ادامه یابد و جهت جلوگیری از بحران های سیاسی و قومی و قبیله ای در منطقه راهکارهایی توسط هر دو طیف سیاسی ارائه گردد.

 

 

 

انتهای پیام/