اسلام آباد خبر22:33 - 1394/07/27
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه:

باید با زبان هنر و رسانه به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازیم

اسلام آبادخبر: مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: فضای تهدید نرم استکبار و استعمار بر علیه مملکت اسلامی و فرهنگ اسلامی ما کاملا" ملموس است و ما باید با استفاده از ظرفیت هنرمندان به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازیم.

صلاح الدین قره تپه  در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس "سفر عشق" در اسلام آبادغرب، در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر،  اظهار داشت: اسلام آبادغرب از لحاظ هنر پتانسیل بسیار ویژه ای دارد و هنرمندان شاخص و مطرحی در حوزه های مختلف تئاتر، نقاشی، خوشنویسی، شعر، نویسندگی و عکاسی در این شهرستان وجود دارند که آثارشان در سطح استان و کشور هم مطرح می باشد.

 

وی افزود: قدرت احمدی یکی از عکاسان بسیجی مطرح است که آثار ایشان با موضوع عاشورا و فرهنگ عاشورا و ایام محرم در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و علاوه بر آن فرهنگ ولایتمداری مردم شهیدپرور شهرستان اسلام آبادغرب و عشق به اهل بیت(ع) را به تصویر کشیده است.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: این آثار ارزشمند قبلا" در نمایشگاه عکس استان کرمانشاه به نمایش درآمده و بر همین اساس تصمیم گرفته شد این آثار با همکاری اداره ارشاد اسلام آبادغرب در راستای تعمیق ارزش های انقلاب  و ارزش های دینی و اسلامی مردم در شهرستان نیز به معرض دید عموم گذاشته شود.

 

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن بر علیه باورهای اسلامی،  افزود:  فضای تهدید نرم استکبار و استعمار بر علیه مملکت اسلامی و فرهنگ اسلامی ما  کاملا" ملموس است و ما باید با استفاده از ظرفیت هنرمندان به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازیم.

 

قره تپه با تأکید بر اینکه نباید تهدیدات نرم دشمن بی جواب بماند، گفت:  با زبان هنر و رسانه باید به دشمن جواب بدهیم و آثار هنری طراز انقلاب اسلامی توسط هنرمندان انقلاب خلق شود و اینگونه از فرهنگ مان دفاع کنیم.

 

وی با بیان اینکه متولی بخش فرهنگ و هنر مردم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: این وظیفه برعهده سایر ادارات و نهادها هم می باشد هرچند که درتمام ادارات و ارگان ها بخش فرهنگی وجود دارد ولی با این همه نهاد که کار فرهنگی می کنند وضعیت فرهنگی ما بسامان نیست و این نشان دهنده این است که به صورت عمیق و اصولی در حوزه فرهنگ کار نشده است وکارها متحد و منسجم نیست.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان با بیان اینکه رسالت ما این است که از کارهای هنری  و آثارهنرمندان  که در سبک زندگی ایرانی اسلامی تهیه  و ارائه گردد حمایت کنیم ، گفت: وظیفه تمام ارگان هاست که در حد مقدورات و چارچوب وظایف از هنرمندان حمایت  کنند ، چون روح هنرمندان بسیار لطیف است و باید این سرمایه های ملی برای پیشرفت کشور جذب شوند و نبوغ  و ظرفیت هنرمندان  در زمینه های مختلف به کار گرفته شود.

 

انتهای پیام/