اسلام آباد خبر08:54 - 1394/09/22
گزارش/به مناسبت هفته وقف در اسلام آباد غرب صورت پذیرفت؛

برپایی ایستگاه‌ "همه واقف باشیم"/برگزاری همایش لبیک یا رسول الله/ نمایشگاه دست آوردهای هفته وقف در اسلام آباد غرب

اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته وقف، برنامه های متنوعی توسط کارکنان اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب انجام گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفته وقف، برنامه های متنوعی توسط کارکنان اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب انجام گرفت؛

 

دیدار کارکنان اوقاف اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته وقف

 

به گزارشاسلام آباد خبر،به مناسبت هفته وقف دیدار کارکنان اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب با امام جمعه این شهرستان انجام گرفت.

 

 

حجت الاسلام محمدی پور ضمن تبریک هفته وقف به کارکنان اوقاف شهرستان و جامعه بزرگ وقف، گفت: تعامل و همکاری های ائمه جماعت و جمعه در پیشبرد ترویج سنت حسنه وقف بسیار مهم و ارزشمند می باشد، چراکه مومنین با شنیدن تذکرات و آثار وقف در جامعه ترقیب شده و در احیای موقوفات کمک یار هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی پورگفت : لزوم ترویج وقف با نیات جدید در جامعه بیش از پیش احساس میشود و با توجه به تلاشهای کارکنان اوقاف شهرستان در احیای موقوفات و بقاع متبرکه آینده ای روشن به لحاظ فرهنگی - اجتماعی شهرستان پیش روی می باشد.

 

برگزاری همایش لبیک یا رسول الله در اسلام آباد غرب

 

به گزارشاسلام آباد خبر،به مناسب سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و هفته وقف، همایش "لبیک یا رسول الله(ص)" در مصلای مسجد جامع شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

 

در این همایش امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در سخنانی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص)، پیامبر مهربانی و خوبی ها بودند، گفت: نبی مکرم اسلام(ص)، اسوه اخلاق و پیامبر مهربانی هستند.

 

ملا محمد محمدی با بیان اینکه ندای رحمانی اسلام به گوش تمام مردم عالم رسیده و دشمنان اسلام از این موضوع در هراس هستند، افزود: دشمنان با تقویت و حمایت از گروه های تکفیری مانند داعش می خواهند از این موج اسلام خواهی جلوگیری کرده و از دین علیه دین استفاده کنند.

 

حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه این شهرستان نیز گفت: امروز اسلام خواهی در دنیا گسترش یافته و دشمنان اسلام می خواهند با نقشه های مختلف مانع از این امر شوند.

 

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و با بیان اینکه این راهپیمایی، نمونه ای از قدرت اسلام در دنیاست، تصریح کرد: در این راهپیمایی از همه کشورهای دنیا حضور داشته و اقتدار اسلام و مسلمین را به دنیا نشان دادند.

 

 

وی هم چنین برلزوم هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان، گسترش اخلاق اسلامی در جامعه و رونق مساجد تاکید کرد.

 

گفتنی است؛ در این همایش صدها نفر مردم به خصوص جوانان حضور داشتند که بعد از ذکر مداحی حاضران با شعار لبیک یا رسول الله با پیامبر رحمت و مهربانی تجدید بیعت کردند.

 

برپایی ایستگاه‌ "همه واقف باشیم" در اسلام آباد غرب

 

به گزارشاسلام آباد خبر،با توجه به همزمانی هفته وقف و عزاداری‌های پایان ماه صفر ایستگاه‌"همه واقف باشیم" شامل خیمه‌های معرفت و غرفه‌های کودک و نوجوان برای آشنایی با مسائل شرعی و همچنین عملکرد عمرانی و فرهنگی در اسلام آبادغرب میزبان عزاداران رحلت نبی اکرم حضرت محمد‌ (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) بودند که  حجت الاسلام و المسلمین محمدی پور نیز  از غرفه های این ایستگاه بازدید به عمل آورد.

 

 

برگزاری نمایشگاه دست آوردهای هفته وقف در اسلام آبادغرب

به گزارشاسلام آباد خبر،به مناسبت هفته وقف، نمایشگاه دست آوردهای هفته وقف برگزار گردید.

 

براساس این گزارش، امام جمعه شهرستان از نمایشگاه دست آوردهای اداره اوقاف و امور خیریه به مناسبت هفته وقف بازدید به عمل آوردند.

 

در این نمایشگاه معرفی بقاع متبرکه، آثار فرهنگی هنری وقف به همراه اسناد وقفی و کتب، فعالیت‌های فرهنگی اوقافی بقاع متبرکه شهرستان و فعالیت‌های قرآنی با همکاری موسسات قرآنی در اداره این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

 

 

انتهای پیام/