اسلام آباد خبر09:07 - 1394/11/28
توسط نماینده سرلشکر جعفری صورت گرفت:

اهداء لوح تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده شهید سرافراز "میثم فولادی" دراسلام آبادغرب+عکس

اسلام آبادخبر: برادران ربیعی، اسدی و سردار ریحانی به نمایندگی از فرمانده کل سپاه پاسداران در راستای تکریم خانواده شهدا، با اهداء لوح تقدیر از بیت معظم شهید سرافراز پاسدار "میثم فولادی " دراسلام آبادغرب قدردانی نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، برادران ربیعی و اسدی بعنوان نمایندگان سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در معیت سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) ، سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب،حجت الاسلام حسینی تبار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان وحجت الاسلام عزیزی از روحانیون برجسته حوزه علمیه شهرستان  در راستای تکریم خانواده شهدا، لوح تقدیر با امضای فرمانده کل سپاه پاسداران  به بیت معظم شهید سرافراز پاسدار "میثم فولادی " دراسلام آبادغرب اهداء نمودند.

 

 

متن پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در این لوح آمده است بدین شرح می باشد؛

 

بیت معظم شهید سرافراز پاسدار " میثم فولادی"

سلام علیکم

 

درود و تحیت خداوند بر شهید سرافراز پاسدار " میثم فولادی" که در میدان پاسداری از آرمان های متعالی اسلام عزیز، آسودگی بر نتابید.

همو که پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود و همچون دیگر شهدای گرانقدر جهان اسلام تا آخرین نفس در صیانت از ارزش های والای اسلامی و تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) درنگ ننمود و سرانجام با اراده ای استوار و قلبی سرشار از ایمانو در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

زهی سعادت شما پرورش دهندگان آن سبکبال عرش نشین را که اینک رسالت پاسداری از خون خاکیان افلاکی را بر دوش دارید.

امید است با صبر جمیل و با لسان گویا و رسای خویش در صیانت از دستاوردهای رزمندگان میدان های جهاد و شهادت موفق باشید.

 

اینجانب شهادت آن پاسدار حریم اهل بیت( علیهم السلام) و ولایت را تبریک و تسلیت عرض نموده و با ارج نهادن به مقام ایثار شما خانواده معظم آن شهید، برایتان سعادت ، سلامت و اجر صابرین را در سایه عنایت ولی عصر، حضرت بقیه الله الاعظم ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

 

انتهای پیام/