اسلام آباد خبر17:29 - 1395/04/18
امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد:

لزوم برخورد قاطع و سریع با موضوع حقوق‌های نجومی در کشور

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر با موضوع حقوق‌های نجومی برخورد قاطع داشته باشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته در کرمانشاه با توصیه همگان به دوری از معصیت، به بیانات مقام عظمی ولایت اشاره و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا به بار نشست و همه مسئولان نظام در هر رده‌ای باید وظیفه خود را بدانند و مطلع باشند که در چه جایگاهی قرار دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خواستار توجه مسئولان نظام به مطالبات مردم به عنوان سرمایه‌های نظام شد و افزود: حفظ ارزش‌ها، تبعیت از ولی فقیه، استقرار عدالت اجتماعی و اخلاص و دین‌مداری باید مورد توجه مسئولان باشد.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حقوق‌های نجومی برخی مدیران نظام گفت: دریافت حقوق‌های حرام و خیانت است و مسئولان مربوطه باید با این تخلف برخورد جدی داشته باشند چراکه در صورت بی‌توجهی و چشم پوشی از این تخلف، اعتماد مردم به نظام کاسته می‌شود.

 

آیت‌الله علما فلسفه وجودی شکل‌گیری انقلاب اسلامی را خدمت به مردم عنوان و بیان کرد: مقام معظم رهبری به صراحت خواستار برخورد با مدیرانی شد که حقوق‌های نجومی دریافت کردند و همچنین باید بیت‌المالی که به ناحق توسط برخی افراد ضایع شده برگردانده شود.

 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: برخورد جدی و سریع و صریح با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و هر چه سریعتر باید به این تخلف رسیدگی شود و نباید اجازه ندهیم ارزش‌های انقلاب مورد سوء استفاده عده‌ای مغرض قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به تلاش استکبار برای سیطره بر جهان اسلام اشاره و بیان کرد: استکبار جهانی با تشکیل گروه‌های تکفیری و تروریسم به دنبال سیطره و تسلط بر جهان اسلام است زیرا استکبار از قدرت اسلام در هراس است.

 

آیت‌الله علما گروهک تکفیری و تروریستی داعش را محصول برنامه‌ریزی آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام دانست و تصریح کرد: گروه‌های تکفیری و تروریستی و جریاناتی همچون وهابیت ایادی استکبارند و برای تسلط بر جهان اسلام و دشمنی با اسلام شکل گرفتند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با تاکید بر حفظ اتحاد و همبستگی میان مسلمانان بیان کرد: وهابیت و تکفیری‌ها بویی از اسلام نبرده‌اند و تنها با هدف خدشه وارد آوردن به اسلام ناب محمدی و ایجاد تفرقه و نفاق در صفوف مسلمانان شکل گرفتند.

 

آیت‌الله علما مقاومت و پایداری در برابر ظلم و ستم و تبعیت از ولایت فقیه برای غلبه بر دشمنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی با دست خالی مقابل نظام‌های سلطه ایستاد و امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی نقش دارد و موثر است به برکت مقاومت و خون مطهر شهداست.