اسلام آباد خبر09:36 - 1395/07/03
رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در اسلام آبادغرب؛

مازندران وتوابع تهران به فینال راه یافتند/تهران والبرز دررده بندی

اسلام آبادخبر: در پایان روز نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان کشور در اسلام آبادغرب تیم های مازندران و توابع تهران با برتری مقابل حریفان به فینال راه یافتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور یادواره شهیدان محمود شهبازی و داریوش ریزه وندی در گروه الف از صبح روز جمعه دوم مهر ماه آغاز شده و در پایان روز نخست تیم های صعود کننده به مرحله رده بندی و فینال مشخص شدند.

 

بر این اساس در پایان مسابقات مقدماتی تیم های مازندران و توابع تهران به دیدار فینال راه یافتند و تیم های تهران و البرز نیز دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

 

طبق برنامه اعلام شده امروز شنبه مازندران و توابع تهران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند و تهران و البرز نیز دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

 

همچنین همدان و لرستان برای کسب عنوان پنجمی و گیلان و کرمانشاه نیز برای جایگاه هفتمی با هم رقابت خواهند کرد، ضمن اینکه رقابت برای کسب مقام نهمی نیز بین تیم های مرکزی و کردستان برگزار می شود.

 

گفتنی است، پیش از این مسابقات نیز، رقابت ها در رشته فرنگی به میزبانی اسلام آبادغرب برگزار شد که خوزستان عنوان قهرمانی را به دست آورد.