اسلام آباد خبر11:38 - 1395/08/20
رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه:

کورس پائیزه اسب دوانی در اسلام آبادغرب برگزار می شود

اسلام آبادخبر: رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه از برگزاری کورس پائیزه اسب دوانی در استان و به میزبانی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ستار الماسی در گفت و گو بامرصاد اسپورتاظهار داشت: این مسابقه روز جمعه هفته آینده 28 آبان و با حضور سوارکاران سراسر استان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: سوارکارانی که قصد شرکت در این مسابقه را دارند می توانند تا پایان روز جمعه 21 آبان با مراجعه به هیات سوارکاری شهرستان اسلام آبادغرب نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه محل برگزاری کورس پائیزه اسب سواری استان را پیست سوارکاری اسلام آبادغرب واقع در جاده حمیل (فرودگاه اضطراری شهید حامد یعقوب نژاد) عنوان کرد.

 

الماسی همچنین از فعالیت نزدیک به 45 سوارکار در استان خبر داد و گفت: حدود 15 نفر از این افراد دارای تائیدیه فدراسیون بوده و اجازه حضور در رقابت های کشوری را دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به کمبودها و مشکلات هیات سوارکاری استان گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما در شهر کرمانشاه و شهرستان های فعال، نداشتن زمین تمرینی و مسابقه ای استاندارد است.

 

الماسی گفت: در حال حاضر ورزشکاران هیات در پیست دهکده المپیک کرمانشاه به تمرین مشغول هستند که البته این مکان نیز به صورت کامل آماده نشده است.

 

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه به فعالیت هیات های شهرستانی نیز اشاره کرد و گفت: اسلام آبادغرب، صحنه، روانسر، گیلانغرب و سنقروکلیایی فعالترین هیات های شهرستانی ما هستند.

 

وی در پایان از جایگاه خوب سوارکاری کرمانشاه در کشور نیز سخن گفت و با بیان اینکه در رقابت های کشوری سوارکاران ما همیشه حرفی برای گفتن داشته اند، اظهار کرد: می توان ادعا کرد پس از گنبد و یزد استان سوم کشور هستیم.