اسلام آباد خبر10:10 - 1395/10/04
گزارش تصویری/

یادواره 15 شهید روستای چقاکبود برگزار گردید

اسلام آبادخبر: بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ مسلم بن عقیل یادواره 15 شهید روستای چقاکبود از توابع اسلام آبادغرب به همت حوزه مقاومت بسیج الشهدا(ع) در این روستا برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ مسلم بن عقیل یادواره 15 شهید روستای چقاکبود از توابع اسلام آبادغرب به همت حوزه مقاومت بسیج الشهدا(ع) در این روستا برگزار گردید.

 

حجت الاسلام باقری پور مسئول زکات شهرستان در این مراسم گفت: ما با برگزاری این نوع از یادواره های شهدا فقط قصد یاد کردن از آنها نداریم بلکه ما باید با تجدید بیعت با شهدا و رسم زندگی شهدا را بیاموزیم.

 


وی در بخشی از سخنان خود در مورد نحوه زندگی اسلامی و شهدایی اظهار کرد: تربیت فرزند فقط مختص به نحوه آداب و معاشرت آنها نیست بلکه تربیت فرزند بگونه ای باشد که اصل تربیت اسلامی را نشان دهد .قصد ما برای تربیت فرزند این که سربازی برای آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری باشد.

 


حجت الاسلام باقری پور با اشاره به شهدای مدافع حرم که از خانه و کاشانه خود میگذرند، گفت: هر وقت خبر یکی از مدافعان حرم به گوش ما میرسد ناراحت و حزین می شویم و درود بر پدر و مادر آنها شهید بزرگوار بخاطر تربیت چنین فرزندی می فرستیم.

وی افزود: حال بیاید یا تربیت صحیح فرزندان خود آنها را برای سربازی آقا امام زمان (عج) آماده کنیم.