اسلام آباد خبر10:31 - 1395/10/08
فرماندار اسلام آبادغرب:

9 دی نمادي از حمايت آحاد ملت ايران از اسلام، انقلاب و رهبر معظم نظام است

اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ نهم دي ماه و مراسم اين روز در انحصار هيچ فرد ،گروه و جريان خاصي نيست و متعلق به همه مردم ايران اسلامي مي باشد، از مردم انقلابي اسلام آباد غرب دعوت نمود در مراسم اين روز و براي تجديد ميثاق مجدد با آرمانهاي انقلاب اسلامي و رهبري حضور بهم رسانند.

افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،در خصوص 9 دی اظهار داشت: اين روز نمادي از حمايت آحاد ملت ايران از اسلام، انقلاب و رهبر معظم نظام است.

 

 

وی افزود: برگزاري مراسم بزرگداشت اين روز براي تقويت وحدت و همدلي در ميان تمام سلايق درون نظام مقدس انقلاب اسلامي است و هر گونه استفاده جناحي از اين مراسم فلسفه وجودي نهم دي ماه را كه پيامش وحدت و همدلي مردم زير سايه مقام معظم رهبري خواهد بود را خدشه دار خواهد كرد.

 


کریمی ابراز داشت: نهم دي ماه و مراسم اين روز در انحصار هيچ فرد ،گروه و جريان خاصي نيست و متعلق به همه مردم ايران اسلامي مي باشد.

 


فرماندار شهرستان گفت: از مردم عزيز و انقلابي اسلام آباد غرب دعوت مي شود در مراسمي كه در اين روز و براي تجديد ميثاق مجدد با آرمانهاي انقلاب اسلامي و پشتيباني از مقام معظم رهبري و تقويت همدلي و وحدت  راس ساعت 10 صبح در محل مسجد جامع برگزار مي گردد حضور بهم رسانند. 

 

 

انتهای پیام/