اسلام آباد خبر13:59 - 1395/10/22
مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کمک بیش از 5 میلیارد ریالی حامیان به ایتام و فرزندان مشمول " طرح محسنین" در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: حامیان از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت و ۹۹۷ میلیون ریال به فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین در این شهرستان اعطا کرده اند.

سیدمهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: ایتام اسلام آبادی ماهیانه بیش از یک میلیون ریال و فرزندان مشمول "طرح محسنین" ۷۳۳ هزار ریال از حامیان نیکوکار کمک دریافت می کنند.

 

وی افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می رود که با هدف جذب کمک های مردمی برای ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین که عموما دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند اجرا می شود.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۹۶ یتیم و فرزند خانوارهای محسنین از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره مند می شوند، اظهار کرد: یک هزار و ۶۵۷ حامی نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین اسلام آبادغربی حمایت می کنند.

 

حجازی با اشاره به اینکه ۶ یتیم سادات نیز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب هستند، تصریح کرد: سرانه کمک دریافتی هر یتیم از حامیان نیکوکار ماهیانه یک میلیون ریال و سرانه دریافتی فرزندان محسنین ۷۳۳ هزار ریال است.

 

به گفته حجازی حامیان از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت و ۹۹۷ میلیون ریال به فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین در این شهرستان اعطا کرده اند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه سقف کمک های اعطای حامیان به ایتام ماهیانه ۳۰۰ هزار ریال و به فرزندان محسنین ۴۰۰ هزار ریال است، اظهار کرد: حامیان نیکوکار می توانند ضمن هماهنگی با این نهاد برای دیدار و دلجویی از ایتام و فرزندان معنوی خود اقدام و کمک های غیرنقدی خود را به آنان اعطا کنند.

 

انتهای پیام/