اسلام آباد خبر12:26 - 1395/11/09
فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بازگشایی گردنه حسن آباد در حال پیگیری است/اوضاع تحت کنترل می باشد

اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: بازگشایی راه دهستان شمالی وروستای کولسه و گردنه حسن آباد در حال پیگیری می باشد و همچنین در حال برطرف کردن گیر ترافیکی گردنه شاهبداغ هستیم و بحمدالله اوضاع تحت کنترل می باشد.

افشین کریمی در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: روز گذشته به دلیل قطع برق از محل برق فشار قوی استان، چاه های آب اسلام آبادغرب و نانوایی ها از کار افتاده بود و پمپ بنزین ها توانایی فعالیت نداشتند که خوشبختانه تا غروب مشکل قطع برق شهر اسلام آبادغرب بغیر از از شهرک طلاب حل شد.

 

وی افزود: قطعی برق شهرک مسکن مهر طلاب به دلیل  شکستگی و افتادن چندین تیربرق می باشد که از اول صبح اداره برق پیگیر رفع مشکل می باشد.

 

فرماندار شهرستان تصریح کرد: با وصل شدن برق مشکلات قطعی آب و گاز شهرستان نیز برطرف شد.

 

وی افزود: هم اکنون بازگشایی راه دهستان شمالی وروستای کولسه و گردنه حسن آباد در حال پیگیری می باشد و در حال برطرف کردن گیر ترافیکی گردنه شاهبداغ هستیم و بحمدالله اوضاع تحت کنترل می باشد.

 

مسئول ستاد بحران شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با وجود تمام مشکلات  باید به خاطر بارش نعمت الهی شکر گذار خداوند باشیم و از عموم مردم دخواست دارم بسیجی وار به مامورین خدمت رسان کمک کنند.

 

وی از خدمات فرماندهی و ارکان تحت امر ارتش. سپاه و نیروی انتظامی که در 24 ساعت گذشته در امر خدمت رسانی به مردم فعالیت چشمگیری داشته اند، تشکر کرد.