اسلام آباد خبر17:31 - 1395/11/27
فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

انهدام باند سارقان احشام در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از شناسايي و دستگيري باند سارقان حرفه اي احشام خبر داد و گفت: این سارقان 90 رأس دام به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را به سرقت برده بودند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: در پي وقوع چندين مورد سرقت احشام در روستاهای اطراف شهر اسلام آبادغرب، موضوع به ‌صورت ويژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وي افزود: مأموران این پلیس با بررسي شيوه و شگردهاي سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسايي دو نفر از متهمان شدند و با هماهنگی مقام قضائی اين افراد را طی دو عملیات جداگانه دستگير کردند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: دو متهم اين پرونده در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به هشت مورد سرقت احشام با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.


سرهنگ سرتیپ نیا اضافه کرد: این سارقان 90 رأس دام به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را به سرقت برده بودند، همچنین تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر آنها ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی مالباختگان در این زمینه شناسایی و متهمان پس از سیر مراحل قانونی با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی اسلام آباد غرب شدند.