اسلام آباد خبر07:14 - 1395/12/02
دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

کشف 40 گرم شیشه و هروئین از مصدوم بستری در بیمارستان اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: دادستان اسلام آبادغرب از کشف 40 گرم شیشه و هروئین از مصدوم بستری در بیمارستان اسلام آبادغرب خبر داد.

 صادق عزیزی در گفتگو بااسلام آباد خبر،  در تشریح این خبر گفت: یک شخص فروشنده مواد مخدر بعلت شکستگی لگن در بیمارستان اسلام آبادغرب بستری می شود و با توجه به آویزان نمودن وزنه به پاهایش، امکان اینکه خارج از بیمارستان شخصا" فعالیتش را انجام بدهد وجود ندارد، لذا یک نفر را برای مواد فروشی اجیر می نماید و مواد مخدر به همراه ترازوی توزین مواد را به اتاق محل بستری در بیمارستان انتقال می دهد و در آنجا مواد مخدر را بسته بندی و آماده فروش می نماید.

 

دادستان شهرستان گفت: این شخص از روز چهارشنبه تا شنبه شب در محل بیمارستان مشغول بسته بندی و توزیع مواد مخدر بوده است.


وی افزود: با درایت پرسنل پلیس اطلاعات و مواد مخدر 40 گرم شیشه و هروئین بصورت بسته بندی شده از محل بستری این شخص فروشنده مواد مخدر در بیمارستان اسلام آبادغرب کشف گردید.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: این فروشنده مواد مخدر به همراه جوان 22 ساله ای که برای فروش مواد مخدر اجیر نموده بود دستگیر شده اند.

 

دادستان اسلام آبادغرب ضمن تذکر به مسئولین ذیربط، تأکید نمود: مکان های عمومی باید با هوشیاری کامل مورد بازدید مداوم حراست ومدیران مربوطه قرار بگیرند.

 

وی با هشدار به اشخاصی که به هر نحوی در توزیع و فروش مواد مخدر فعالیت می کنند، گفت: همانگونه که تاکنون نیز بوده، از این به بعد اسلام آباد غرب به عرصه وحشت برای عرضه کنندگان مواد مخدر تبدیل خواهد شد.

 

دادستان شهرستان از عموم شهروندان اسلام آباد غرب دعوت نمود؛ در شناسایی اماکن عرضه و استعمال موادمخدر با پلیس و دادستانی همکاری داشته باشند تا بحول الهی شهرستانی عاری از چنین معضلاتی داشته باشیم.