اسلام آباد خبر17:40 - 1395/12/08
وبلاگ صدای اسلام آباد

نقش مهم چاله چوله در اقتصاد+درخواست افزایش ارتفاع و تعداد سرعت گیرها

لطفا" به چاله چوله های شهر دست نزنید!

 

لطفا" به چاله چوله های شهر دست نزنید!

 

 

 

یکی از مسئولین ذیربط شهر گفت: در صورتی که بارندگی مداوم نداشته باشیم، از نیمه دوم اسفند اقدام به پر کردن چاله چوله های خیابان های شهر می کنیم.

 

حالا تعدادی از مکانیک های عزیز شهر که درآمد شان تو این چاله چوله هاست از این اقدام نارحت هستند و می خواهند کمپینی تشکیل بدهند که نباید به این آثار باستانی دست زد چون این ها بصورت طبیعی پدید آمده نباید دست بشر این میراث گرانبها را خدشه دار کند!

 

تعدادی از جلوبندی سازان هم از مسئولین تقاضا دارند که تعداد سرعت گیرهای شهر را زیاد کنند و همچنین اندکی ارتفاع آنها را افزایش دهند!

 

یکی دیگه از این استادکاران  بر این باور است که تو این وضعیت رکود اقتصادی نه تنها این خیابان ها نباید ترمیم شوند بلکه تعداد چاله چوله های شهر را افزایش داد تا اشتغال پایدار در بخش صنعت شکل بگیرد.

 

یک پژوهشگر جوان نیز بر این عقیده است که، همانطوری که این چاله های وسط خیابان باعث رشد و پیشرفت صنعت خودروسازی و مهارت های فنی شده است، باید با مشارکت بخش خصوصی یا سرمایه گذاران خارجی چاله های مصنوعی در پیاده روها ایجاد کنیم تا علوم پزشکی و سلامت ما نیز همانند صنعت ما رشد نماید و ازمحل این درآمد ها تعدادی از فارغ التحصیلان پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری جذب مراکز درمانی و بیمارستان ها شوند!

یکی دیگر از استفاده های مفید این چاله ها با توجه به قرار گرفتن در آستانه نوروز باید از این پتانسیل و نعمت خدادادی نهایت استفاده را برد و جمعی از گردشگران نوروزی را برای دیدن این چاله های منحصر به فرد به این سمت جذب کرد.

 

بدهیهی است با رشد صنعت توریسم  و مشاهده تاثیر مستقیم و غیر مستقیم آن در زندگی افراد، مردم خیلی بیشتر به ارزش این چاله ها پی خواهند برد و مردم بدون نیاز به بودجه دولتی همانند خانواده خود از این چاله های مفید و با ارزش محافظت می کنند و بدون هیچ اعتراضی آنها را پاس می دارند.