اسلام آباد خبر10:17 - 1395/12/22
دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اهدای سبد كالا به خانواده‎های زندانيان نيازمند درشهرستان اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: دادستان شهرستان اسلام آبادغرب از اهدای سبد كالا به خانواده‎های زندانيان نيازمند درشهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

صادق عزیزی دادستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، در ابتدای سخنان خود به این حدیث پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد: مَنْ أَصْبَحَ  وَلَم  یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ مِنهُم هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنان نیست.

 


وی با بیان اینکه؛ اهداي كمك هاي نقدي و غير نقدي به خانواده هاي مددجويان از برنامه هاي انجمن حمایت زندانیان این شهرستان است، افزود: خانواده زندانیان نزد انجمن حمایت از زندانیان امانت هستند و شرط  امانت داری حمایت مادی و معنوی و پیشگیری از آسیب پذیری خانواده های در معرض آسیب می باشد.

 

 

دادستان و رییس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان این شهرستان گفت: در راستای تحقق این اهداف جشن گلریزان برگزار و به همت خیرین  و از منابع مالی  موجود مبالغی صرف خرید سبد ارزاق نوروزی  گردید همچنین مبالغی بصورت نقدی با توجه به تعداد اعضای خانوار  پرداخت گردید.

 


عزیزی خاطرنشان کرد: وفق بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه مرخصی نوروزی به زندانیان واجد شرایط اعطا می گردد.

 

گفتنی است؛ خیرین اسلام آبادغرب در جلسه انجمن حمایت از زندانیان که با حضور فرماندار و دادستان اسلام آبادغرب در16 اسفندماه 95 در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد؛ 290 میلیون ریال اهدا کردند.