اسلام آباد خبر17:44 - 1396/01/19
اسلام آباد جوان

روشی جدید برای کسب رای کاندیداهای شورای اسلام آباد غرب

جمعی از طرفداران کاندیدهایی که برای شورای شهر ثبت نام کرده اقدام به تشکیل گروه و کانال در فضای مجازی نموده اند...

روشی جدید برای کسب رای کاندیداهای شورای اسلام آباد غرب

 
 
اسلام آباد جوان : با نزدیک تر شدن به زمان تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات شورای شهر اسلام آباد غرب , جمعی از طرفداران کاندیدهای ثبت نام کرده که مطمنا با چراغ سبز کاندیدا اقدام به تشکیل گروه و کانال در فضای مجازی نموده اند , جهت پیروزی در انتخابات پیش رو  با تشکیل گروه و کانال های تلگرامی تلاش میکنند تا با تاثیر گزاری بر دیدگاه مردم رای و نظر آنان را به سمت کاندید مورد نظر خود سوق دهند.
با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی و حضور کاربران  در چند گروه تلگرامی با مشاهده تعداد اعضای گروه و کانالها که در ابتدا بیش از هزار نفر هستند , کاربر  با تصور اینکه کاندیدا دارای محبوبیت وافری است به مطالعه برنامه های زودهنگام کاندیدا میپردازند , اما بعد از بررسی های دقیق مشاهده میشود که گروه کاندیدا ,  کم تر از  دویست عضو هم ندارد و در نهایت مشخص میشود که سایتهای وجود دارد که در ازای دریافت پول عضو به گروه ها ارسال میکنند که اصطلاحا  ممبر فیک محسوب میشوند !!
حال سخن اینجاست کاندیدهایی که با این روش سعی در جذب افراد در فضای مجازی میکنند مطمنا نمیتوانند در صورت موفقیت در آزمون انتخابات نقشی مثبت و سازنده در رشد و پیشرفت اسلام آباد غرب داشته باشند . مسلما چنین فردی که امروز از هر روشی برای موفقیت در انتخابات بهره میبرد و با حذب افراد از روشهای غیر اخلاقی اقدام به تقلب میکند نمیتواند مشکلات اسلام آباد غرب را مرتفع سازد.
هر چند این تبلیغات زود هنگام از طرف ستاد انتخابات شهرستان مورد رصد قرار میگیرد اما استفاده از ممبر فیک یا همان کاربر غیر واقعی خود نمونه ای عجیب از تلاش کاندیدهای شورای شهر اسلام آباد غر ب برای ورود به شورای شهر میباشد .
اسلام