اسلام آباد خبر15:16 - 1396/02/24
اسلام آباد جوان:

وقتی درختان شهر اسلام آباد غرب تابلوی تبلیغات کاندیداها میشوند ...

اسلام آباد جوان : این روزها دیوار ها و درختان اسلام آباد غرب خمیده زیر بار این‌همه تبلیغ، از هر کوچه و پس‌کوچه‌ای که بگذرید انواع و اقسام پوستر و بنرهای تبلیغاتی را می‌بینید که در کمترین زمان ممکن بر دیوارها نصب‌شده‌اند.

 

 

این روزها دیوار ها و درختان اسلام آباد غرب خمیده زیر بار این‌همه تبلیغ، از هر کوچه و پس‌کوچه‌ای که بگذرید انواع و اقسام پوستر و بنرهای تبلیغاتی را می‌بینید که در کمترین زمان ممکن بر دیوارها نصب‌شده‌اند.

البته ناگفته نماند که برخی از هواداران نامزدها به دیوار اکتفا نکرده و در مرکزی‌ترین نقطه شهر و در میدان‌های اصلی بنری به بزرگی یک‌تخته فر. گاها پنجاه متری آویزان کرده‌اند که به قول ادبیاتی‌ها چشم هر رهگذاری را می‌نوازد.

حجم تبلیغات در برخی از مناطق اسلام آباد غرب  مانند شهرک جهاد، و شهرستانی و مرکز شهر و بسیاری از محله‌های دیگر  به‌قدری بالا است که همگان از این مسئله با تعجب یاد می‌کنند که واقعا این همه تبلیغ جه توجیهی دارد ...

آویزان بودن تبلیغات برخی نامزدها از درختان که در میانشان اسامی اعضای فعلی نیز به چشم می‌خورد هم جای تأسف دارد و هم جای تفکر که چگونه می‌شود شخصی که مدعی ارائه برنامه‌های محیط زیستی است و وقتی پشت تریبون می‌رود همه را محکوم می‌کند که نسبت به محیط‌زیست شهر بی‌تفاوت بوده‌اند حال خودش چنین بی‌رحمانه درختان را قربانی یک هفته تبلیغات کند.

این روزها تلاش مجموعه های فعال ستادهای انتخاباتی شبیه به یک ماراتن تبلیغی شده است و گویی همگان در رقابتی تنگاتگ برای پر کردن جای خالی درختان و میادین شهر اسلام آباد غرب در تلاشند تا به هر قیمتی که شده نقاطی که هنوز اندک جایی برای تصاحب دارند به بنرهای کاندید مد نظر خود اختصاص دهند .

 

اس