اسلام آباد خبر10:15 - 1396/04/25
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه:

کاراته کا کرمانشاهی مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کرد

اسلام آبادخبر: رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا توسط مهدی خدابخشی کاراته کا کرمانشاهی خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ناصر محمدصالحی در گفت و گو با خبرنگارمرصاد اسپورت، اظهار داشت: خدابخشی کاراته کا وزن 84- کیلوگرم عصر روز گذشته (24 تیر) مسابقات خود را در رقابت های قهرمانی آسیا آغاز کزد و توانست به مدال برنز دست پیدا کند.

محمدصالحی تصریح کرد: این کاراته کا کرمانشاهی در دور اول با پیروزی 2 بر یک مقابل حریفی از مالزی روانه دور دوم شد و در این مرحله نیز 4 بر صفر برابر کاراته کا هندی صاحب برتری شد.

وی ادامه داد: خدابخشی در دیدار نیمه نهایی با کاراته کایی از ژاپن مسابقه داد اما با قبول شکست 2 بر یک از راهیابی به دیدار فینال بازماند تا راهی دیدار رده بندی شود.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه افزود: مهدی خدابخشی در دیدار رده بندی با اقتدار توانست 5 بر صفر از سد حریف تایلندی عبور و مقام سوم مسابقات را کسب کند.

محمدصالحی یادآوری کرد: علی مسکینی دیگر کاراته کا کرمانشاهی حاضر در این مسابقات بود که در بخش امید با سه پیروزی مقابل قزاقستان، چین و تایلند و شکست برابر حریف اردنی به مدال برنز دست پیدا کرد.

وی در پایان اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی مختلف از ۲۲ تا ۲۵ تیر با حضور ۶۶۰ ورزشکار از ۲۷ کشور در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.