اسلام آباد خبر19:08 - 1396/04/31
فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگيري سارقان احشام و منزل در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از شناسايي و دستگيري سارقان حرفه اي احشام و منزل و کشف 14 فقره سرقت در هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام و منزل در روستاهای اطراف و داخل شهر اسلام آبادغرب، موضوع به ‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسي شيوه و شگردهاي سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسايي دو نفر از سارقان سابقه دار در این زمینه شدند و با هماهنگي مقام قضائي طی دو عملیات جداگانه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: دو متهم اين پرونده در تحقيقات و بازجويي هاي علمی پليس به هشت فقره سرقت احشام و شش فقره سرقت منزل با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کردند.

 

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: دیگر متهم در یک عملیات با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی از اقلام سرقتی از وی کشف شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی تمامی مال باختگان در این زمینه و بازسازی صحنه های سرقت، متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی اسلام آباد غرب شدند.