اسلام آباد خبر16:04 - 1396/05/10
گزارش/

تصاویری از فعالیت گروه جهادی شهید غلامرضا گل آور در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: گروه جهادی شهید غلامرضا گل آور در تابستان امسال مشغول فعالیت های عمرانی و خدمات رسانی به روستاییان محروم شهرستان اسلام آبادغرب بوده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، گروه جهادی شهید غلامرضا گل آور یکی از گروه های دانشجویی جهادی شاخص استان کرمانشاه می باشد که در تابستان امسال مشغول فعالیت های عمرانی و خدمات رسانی به روستاییان محروم شهرستان اسلام آبادغرب بوده است.

 

 

علی همتی  مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اسلام اباد غرب و مسئول گروه جهادی شهید غلامرضا گل اور  در این رابطه گفت: اردوهای جهادی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از شور و نشاط انقلابی جوانان مستعد در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی برپا می شود و مهم‌ترین اهداف بسیج دانشجویان از برگزاری اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری و رفع محرومیت‌زدایی است.

 

وی افزود: یک تیم از دانشجویان بسیجی به منظور برگزاری اردوهای جهادی سازندگی به روستاهای اسلام آبادغرب اعزام شدند و به عبادت از طریق خدمت رسانی در اردوهای جهادی پرداختند.

 

 

همتی خاطرنشان کرد: اثرات معنوی و تربیتی اردوهای جهادی بیشتر از مسائل عمرانی آن است و هدف از این اردوها بعد تربیتی، سازندگی، معنوی و فرهنگی بوده که در بین دانشجویان به مراتب با اهمیت‌تر و مؤثرتر از بعد سازندگی و عمرانی آن است.

 

گفتنی ست؛ شهید غلامرضا گل آور از شهدای والامقام شهرستان اسلام آبادغرب است که مورد توجه  قشر جوان واقع شده و این گروه جهادی بنام این شهید مزین شده است.