اسلام آباد خبر14:11 - 1396/05/15
معاون عمرانی فرمانداری اسلام آبادغرب خبر داد:

اختصاص مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل جاده دسترسی مسکن مهر اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: معاون عمرانی فرمانداری اسلام آبادغرب گفت: اختصاص مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل جاده دسترسی مسکن مهر به سرانجام رسیده و بزودی عملیات اجرایی آن با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی شهرستان آغاز خواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مهندس بابایی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار اسلام آبادغرب گزارشی از آخرین پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته جهت احداث راه دسترسی مسکن مهر ارائه نمود.

 

وی افزود: پیرو جلسه مورخ 1396/03/27 شورای مسکن شهرستان که با حضور دکتر فلاحت پیشه و آقای احد صفری مهر آبادی قائم مقام محترم وزیر راه و شهرسازی؛ که با پیگیری و دعوت نماینده محترم شهرستان حضور یافته بود مصوب و مقرر گردید که اعتبار لازم برای به انجام رساندن راه  دسترسی مسکن مهر شرف آباد توسط وزارت راه و شهرسازی تامین و با همکاری دستگاه های شهرستان ؛ راه و شهرسازی شهرداری کار تملک و اجرای مسیر دسترسی به انجام برسد.

 

 

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار اسلام آبادغرب گفت: این مهم در جلسه پیگیری که در روز پنج شنبه مورخ 1396/05/12 برگزار گردید محقق و با دستور مقام عالی وزارت جناب دکتر آخوندی مبلغ فوق ابلاغ گردید.

 


وی اظهار کرد: در جلسه پیش مهر آبادی پس از اینکه توسط مدیران راه و شهرسازی استان از جلسه پیگیری مطلع شد ؛ طی تماس تلفنی با دکتر فلاحت پیشه نهایی شدن و اختصاص اعتبار توسط مقام عالی وزارت را به ایشان اعلام نمودند.

 


مهندس بابایی ضمن تشکر از تلاش های  دکتر فلاحت پیشه نماینده محترم مردم شریف اسلام آبادغرب، گفت:  اختصاص مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل جاده دسترسی مسکن مهر به سرانجام رسیده و بزودی عملیات اجرایی آن با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی شهرستان آغاز خواهد شد.