اسلام آباد خبر13:58 - 1396/05/21

تجلیل فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از خبرنگاران شهرستان+تصاویر

اسلام آبادخبر: به مناسبت روز خبرنگار فرمانده انتظامی شهرستان در نشستی ضمن تشریح عملکرد نیروی انتظامی شهرستان از خبرنگاران و اصحاب رسانه اسلام آبادغرب تجلیل کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت روز خبرنگار فرمانده انتظامی شهرستان در نشستی ضمن تشریح عملکرد نیروی انتظامی شهرستان از خبرنگاران و اصحاب رسانه اسلام آبادغرب تجلیل کرد.

 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان  در این نشست صمیمی با اشاره به اهمیت رسانه اظهار کرد: رسانه قوای چهارم یک کشور است و امنیت در کشور ما مدیون همکاری خبرنگاران و رسانه ها با پلیس است.

 

وی افزود: امنیت زیر بنای کشور است و با وجود امنیت است که عمران آبادانی و توسعه یک منطقه امکانپذیر می شود و نقش خبرنگاران در القای امنیت به جامعه خیلی مهم است که با شناخت و تشخیص دقیق از فعالیت انتظامی، خدمات پلیس را به جامعه معرفی نمایند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان با تشریح چندین عملیات و مانور پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان، اعلام کرد: کاهش 20 درصدی جرائم یک نقطه امیدواری برای سطح ارتقاء امنیت اجتماعی می باشد و هر چند برای مردم راضی کننده است اما نیروی انتظامی شهرستان سعس در ارتقاء این سطح امنیت اجتماعی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: عمده کسانی که امنیت مردم اسلام آبادغرب را سلب کردند اکنون در زندان هستند و مردم شهرستان حق دارند امنیت و آرامش داشته باشند و این میسور نیست جز اینکه هنجار شکنان سرکوب شوند که در این راستا حمایت رسانه های شهرستان را می طلبد و نتیجه آن ارتقای امنیت اجتماعی می باشد.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، هوشنگ رزمدیده مسئول امور رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز  ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان و پرسنل تحت امر، با بیان برخی از مشکلات فرهنگی شهرستان بر لزوم اصلاح برخی از فرهنگ ها با همکاری پلیس و سایر دستگاه های ذیصلاح با اصحاب رسانه تاکید نمود و گفت: اگر فرهنگ جامعه ما اصلا شود سایر مسائل هم اصلاح خواهد شد.

 

خبرنگاران و اصحاب رسانه که در جلسه حضور داشتند هر کدام نکته نظرات خود را بیان نمودندکه اهم آنها بدین شرح می باشد؛ تقدیر از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی شهرستان جهت ایجاد امنیت و آسایش مردم، انتقاد از بی تفاوتی و ناکارآمدی برخی مدیران شهرستان که براساس روابط  و ملاحظات سیاسی سرکار امده اند.