اسلام آباد خبر12:10 - 1396/05/29
فرماندار اسلام آباد غرب خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی۶۱پروژه در هفته دولت در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در هفته دولت ۶۱پروژه بااعتباری بالغ بر۲۲۴میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی در آستانه هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت در این ایام ۶۱پروژه در حوزه های مختلف از جمله عمران شهری و روستایی؛کشاورزی؛فرهنگی؛امور دینی؛آموزش و پرورش و اموزش عالی؛صنعتی؛راه؛مسکن؛زیر بنایی و ....افتتاح و کلنگ زنی می شوذ و شاخص این پروژه ها شامل مینی پالایشگاه؛کتابخانه مرکزی؛سیلو حمیل؛گازرسانی به شهر حمیل و روکش آسفالت برف اباد تا پیرگه باحضور استاندار محترم و یا معاونین به بهره برداری خواهد رسید.

 


فرماندار شهرستان گفت همه توان مدیریت شهرستان بکار گرفته شده تا پروژه ها راکد نماند و علاوه بر این تعداد؛ پروژه های مهم دیگری در حوزه راه و بهداشت و....در حال انجام است و بزودی به اتمام خواهند رسید.
کریمی همچنین از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکاران کارخانه بازیافت زباله و ساماندهی تپه چقاگاوانه خبر داد و گفت بزودی این پروژه ها انجام خواهند شد.

 


فرماندار شهرستان همچنین گفت روکش راههای روستاهای شیان؛حسن آباد و مسیر برف آباد به چشمه سنگی درحال انجام است و در هفته دولت ۱۰کیلومتر از مسیر برف آباد به چشمه سنگی به بهره برداری میرسد.
فرماندار شهرستات بیان داشت مفتخریم در این دولت هیچ اقدامی بدون پشتوانه آغاز نشده و همه پروژه ها به سرانجام خواهنذ رسید و قطعا همه همشهریان روند اجرای پروژه ها را شاهد هستند.