اسلام آباد خبر14:53 - 1396/06/05
گزارش تصویری/

تصاویری از امدادرسانی نیروهای هلال احمر اسلام آباد غرب به مصدومین سانحه جهادگران گیلانغرب

اسلام آبادخبر: شامگاه روز گذشته نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب در کمک به مصدومین تصادف بسیجیان جهادگر محور گیلانغرب امداد رسانی نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  شامگاه روز گذشته نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب در حادثه واژگونی خودروی حامل بسیجیان گروه جهادی «طلوع حق» در گیلانغرب امداد رسانی نمودند.

 

مقارن ساعت 18:30 عصر روز گذشته خودروی وانت نیسان حامل گروههای جهادی مناطق محروم که عازم  روستای مورت شاوله در دهستان ویژنان شهرستان گیلانغرب جهت خدمت رسانی بودند واژگون شد و تمامی 11 سرنشین آن مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان الزهراء گیلانغرب انتقال یافتند.

 

بر اثر این حادثه که بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده  5 نفر از مصدومین در بیمارستان الزهراء گیلانغرب تحت درمان و مداوا قرار گرفته و 6 مجروح دیگر بدلیل شدت جراحات وارده به مرکز استان اعزام شده اند.

 

بنا بر اخبار اعلام شده «امین شیرازی» و «سید امیر فارس حسینی» دوتن از مصدومین اعزامی از اعضای این گروه جهادی  بعلت شدت جراحات به مقام شهادت نائل شدند،  و همچنین با توجه به وضعیت وخیم ۲ تن  دیگر از جهادگران به نام های محمد اسدی و محمد امین خطیبی و عدم امکان جا به جایی، این عزیزان در بیمارستان طالقانی کرمانشاه تحت مراقبتهای ویژه قرار دارند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر،۷ نفر از دیگر جهادگران  که دچار شکستگی ها و جراحت سخت شده اند از طریق اتوبوس آمبولانس عازم تهران شده و نیمه های شب در بیمارستان بقیه الله تهران بستری خواهند شد.