اسلام آباد خبر08:26 - 1396/06/21
در ملأ عام ؛

قاتل دختر جوان در اسلام آبادغرب به دار مجازات آویخته شد/تشکر مردم از دستگاه قضایی و انتظامی+تصاویر

اسلام آبادخبر: صبح امروز در ملاء عام با حکم دستگاه قضایی و با حضور مسئولین شهرستان حکم اعدام قاتل دختری که در 12 اردیبهشت96 در مرکزشهر اسلام آبادغرب با سلاح گرم به قتل رسانده بود اجرا شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حوالی ساعت 20  شامگاه ۱۲ اردیبهشت۹۶ روبروی بانک رفاه کارگران در مرکز شهر اسلام آبادغرب دونفر خانم (مادر ودختر ) توسط جوانی مسلح موردحمله مسلحانه قرار گرفته که دختر  دراثراصابت گلوله در محل  به قتل رسید و مادر وی به شدت مجروح شده و با حال وخیم به  بیمارستان انتقال یافت و به گفته خانوده مقتول بر اثر اصابت گلوله مادر این خانواده هم اکنون فلج شده است.

 

براساس این گزارش؛ صبح امروز در ملاء عام با حکم دستگاه قضایی و با حضور مسئولین شهرستان حکم اعدام قاتل دختری که در 12 اردیبهشت96 در مرکزشهر با سلاح گرم به قتل رسانده بود اجرا شد.

 

گفتنی ست؛ مردم حاضر در صحنه نیز در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبر، بخاطر رسیدگی فوری در اجرای قانون و عدالت از زحمات مسئولین دستگاه قضایی و نیروهای زحمت کش انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمودند و به جوانان و خانواده ها توصیه نمودند که از اجرای این حکم درس عبرت بگیرند.

 

صادق عزیزی دادستان شهرستان قبل از قرائت حکم در سخنانی از طرف مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب از زحمات و پیگیری های دکتر عدالتخواهرئیس کل دادگستریاستان کرمانشاه در رسیدگی فوری و اجرای حکم این پرونده در کمتر از 4 ماه تقدیر و تشکر نمود.

 

 

وی با اشاره به زوایای این جنایت هولناک جوانان را به گرفتن درس عبرت از چوبه دار واز حمل سلاح سرد و گرم برحذر داشت.

عزیزی در این سخنان به آسیب های ناشی از ماهواره و تاثیر آن در وقوع این جنایات اشاره کرد و از مردم خواست تا این ابزار خطرناک که موجب متلاشی شدن خانواده ها می شود را از خانه های خویش بیرون بیاندازند.( مشروح سخنان تأمل برانگیز دادستان اسلام آبادغرب را در اینلینکبخوانید)