اسلام آباد خبر14:25 - 1396/06/29
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد؛

برگزاری یک دوره آموزشی ویژه تیم درمان اضطراری (BHCU) در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان در راستای اهداف خود در حوادث و بحرانها اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی ویژه تیم درمان اضطراری (BHCU) نمود.

 غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان در راستای اهداف خود در حوادث و بحرانها اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی ویژه تیم درمان اضطراری (BHCU) نمود.

 

 

وی افزود: همزمان با نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم ونظر به اینکه امسال خروج زائران در ایام اربعین از مرز خسروی نیز صورت می پذیرد و جمعیت هلال احمر نیز یکی از  متولیان در بحث خدمات رسانی به زائران می باشد تقویت اهمیت تیم های درمانی  بیشتر می گردد.

 



 اسدی گفت: در این ارتباط دوره مذکور با حضور اعضای پرسنل و داوطلب که شامل پزشک، ماما، تکنسین دارویی و ...  می باشد در جمعیت هلال احمر برگزار گردید.


وی افزود: حضور آقای دکتر معتمدی معاون بهداشت ،درمان و توابخشی به عنوان مدرس اهمیت این آموزش را چندبرابر ساخت.

 



رییس جمعیت هلال احمر شهرستان عنوان کرد: این تیم تخصصی در زمان های بحران و مورد نیاز نسبت به خدمات رسانی به جامعه هدف اقدام خواهدکرد.

 



اسدی رییس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب ضمن تشکر از همکاری صمیمانه شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب با مدیریت آقای دکتر نادری و مجموعه همکاران ایشان یاد آور شد این تیم چندین بار سطح شهرستان و روستاهای محروم اقدام به ویزیت و توریع داروی رایگان نموده است و نتیجه حاصله نیز رضایت بخش بوده است و به یقین از عهده حوادث و خدمت رسانی بر خواهد آمد و هچنین از توجه همکاران در استان و تخصیص چنین دوره ای کاربردی به این شهرستان قدر دانی نمود.