اسلام آباد خبر12:09 - 1396/07/06
بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت/

دیدار مسئولین با خانواده رزمنده مدافع حرم در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه اسلام و آباد غرب، جانشین سپاه ناحیه و پرسنل حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) از خانواده رزمنده مدافع حرم دیدار و تقدیر شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور  امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه اسلام و آباد غرب، جانشین سپاه ناحیه و پرسنل حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) از خانواده رزمنده مدافع حرم دیدار و تقدیر شد.

 


حجت الاسلام مهری با اشاره به اینکه حضور رزمندگان حرم باعث تقویت ایمان و افزایش عزت و احترام خانواده آنها می شود افزود: هر رزمنده ای که برای دفاع از حرم اهل البیت پای در عرصه جهاد گذارد به نوعی از نفس اماره خود گذشته و این عامل باعث تقویت ایمان و اخلاص وی می شود همچنین حضور این عزیزان باعث سربلندی، عزت و اقتدار خانواده او می شود.

 



وی تصریح کرد: خداوند را شاکریم که دیدار از نزدیک شما عزیزان را به ما عنایت فرمود حقیقتا  حضور در بین شما باعث تقویت ایمان و روحیه ایثار و شجاعت می شود.

 


در ادامه جناب سرهنگ بیژن خدادادیان اشاره ای روحیه ایثار و شجاعت این عزیزان مدافع حرم کرد گفت: نباید فراموش کرد که مدافعان حرم همچون این عزیز که الان در جبهه حق در حال نبرد با دشمنان اسلام است روحیه حیدری و شجاعت حسینی دارد.انشاالله خداوند به این رزمنده عزیز طول عمر با عزت اعطاء فرماید و برای خانواده محترم آرزو موفقیت و عزت روز افزون از خداوند منان خواستارم.