اسلام آباد خبر12:41 - 1396/07/17
با حضور سردار فضلی/

یادواره کشوری سرداران شهید ریزه وندی و شهبازی در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: یادواره کشوری سرداران شهید ریزه وندی و شهبازی با حضور سردار فضلی، سردار آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران کشور در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، یادواره کشوری سرداران شهید ریزه وندی و شهبازی با حضور سردار فضلی، سردار داوود آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران کشور، مدیران شهرستان، خانواده معظم شهدا، مسئولین لشکری و کشوری در سالن انقلاب اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و مدعوین گفت: به فضل خدا مردم سربلند اسلام آبادغرب نشان دادند در همه صحنه های این انقلاب و تاریخ این کشور مردمی فهیم و آگاه و درصحنه بودند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: شما در طول انقلاب با همه ترفندهای دشمنان سربلند ماندید و تا زمانی که بر اساس این اصول بوده و ولایتمدار باشیم  ما ملتی سربلند و پیروزهستیم.

 

در ادامه سردار فضلی با بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات های دفاه مقدس یاد شهدای والامقام ریزوندی و شهبازی را گرامی داشت و در خصوص استراتژی مقاومت جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی که نشأت گرفته از قیام عاشوراست به ایراد سخن پرداخت.(مشروح سخنرانی اینجا کلیک کنید)

حاج یزدان ناصری ذاکر اهل بیت با مداحی دلنشین خود حال و هوا و فضای معنوی خاصی به این محفل بخشید.

 

پایان بخش این مراسم معنوی رونمایی از کتاب حماسه عشق و تجلیل از خانواده سرداران شهید داریوش ریزه وندی و محمود شهبازی و شهید حاج خیرالله احمدی فرد اولین شهیدا مدافع حرم شهرستان توسط سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین بود.