اسلام آباد خبر12:54 - 1396/07/17
با حضور سردار فضلی و سردار آذرنوش؛

سالن کشتی شهید «داریوش ریزوندی» در اسلام آبادغرب افتتاح شد

اسلام آبادخبر: سالن کشتی شهید داریوش ریزه‌وندی با حضور سردار فضلی و سردار آذرنوش در اسلام آباد غرب افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران کشور، امروز دوشنبه سالن کشتی شهید داریوش ریزوندی( شهید شاخص بسیج ورزشکاران کشور) در شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.

 

عملیات ساخت  این سالن کشتی از سال ۹۵ آغاز شد و امروز ۱۷ مهر ۹۶ با حضور سردار آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران کشور و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان در حاشیه این مراسم  گفت: این سالن کشتی در زمینی به مساحت  420 متر مربع احداث شده و برای ساخت آن نیز ۱۶۰ میلیون تومان از سوی مهندسی سپاه نبی اکرم(ص) هزینه شده است و  ۴۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات سپاه و مشارکت های مردمی برای تجهیز این سالن صرف شده است.

 

وی با بیان اینکه؛  سالن در اختیار کشتی گیران بسیجی قرار  خواهد گرفت، افزود: در طول هفته ۴۰۰ کشتی گیر در سه تایم و در تمامی رده های سنی در آن به تمرین می پردازند و ۴ مربی نیز تمرینات کشتی گیران را زیر نظر دارند.

 

 

گفتنی ست؛ در حاشیه این مراسم خانه کشتی بسیج(شهیدان ریزوندی و شهبازی) مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

صبحانه کاری مسئولین و جمعی از مربیان و پیشکسوتان جامعه ورزشی شهر شهیدان مرصاد به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.