اسلام آباد خبر08:28 - 1396/07/20
به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت/

دیدار و سرکشی از خانواده شهدای نیروی انتظامی در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: با حضور مسول عقیدتی سیاسی، جانشین فرماندهی و مسول امور ایثارگران نیروی انتظامی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسول امور ایثارگران بخشداری شهرستان اسلام آباد غرب از 4 خانواده شهید نیروی انتظامی دیدار بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور مسول عقیدتی سیاسی، جانشین فرماندهی و مسول امور ایثارگران نیروی انتظامی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسول امور ایثارگران بخشداری شهرستان اسلام آباد غرب از خانوادهای شهیدان معظم حیدر کرمی، سهراب محمدی راد، امید سلیمانی و عزیز محمدی از شهدای نیروی انتظامی دیدار بعمل آمد.

 

 

در این دیدار نخست رییس بنیاد شهید با قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدا به شهدا معظم ادای احترام نموده سپس به معرفی خانوادهای معظم شهدا پرداختند و خدمت به شهدا و والدین عزیز شهدا را یک فرصت خدادادی عنوان داشتند و خدمت هر چه صادقانه تر به این عزیزان را از خداوند منان خواستار شد و بیان داشت:  به فرموده حضرت امام ( ره)  بنیاد شهید افضا ادارات است زیرا که شهید افضل است و ما هر چه داریم از شهدا داریم.

 

 

در ادامه مسول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اسلام آبادغرب ضمن تقدیر و تشکر از والدین شهدا نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و بیان داشت: که امنیت و آرامش ما مرهون قطره قطره خون شهداست و این اقتدار،  قدرت و عزت ملت ما در جهان بخاطر همین شهادت ها است. ایثار و فدارکاری این عزیزان است و از دامان پاک این والدین است که فرزندان این چنینی پرورش یافته و از آب و خاک این مملکت دفاع کرده و جان عزیز خود را فدای اسلام و آرمانهای انقلاب عزیزمان کردند.