اسلام آباد خبر15:19 - 1396/07/22
در اردوی جهادی یک روزه صورت گرفت/

بازدید اصحاب رسانه از 5 واحد تولیدی و اقتصادمقاومتی در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: جمعی از اصحاب رسانه استان با حضور در اردوی جهادی یک روزه از روند تولید و خدمات رسانی چندین واحد تولیدی شهرستان اسلام آبادغرب بازدید کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جمعی از اصحاب رسانه استان با حضور در اردوی جهادی یک روزه  از روند تولید و خدمات رسانی چندین واحد تولیدی شهرستان اسلام آبادغرب بازدید کردند.

 

این خبرنگاران در معیت مسئولی بسیج سازندگی شهرستان ابتدا در کارخانه کاشی سازی اسلام آبادغرب حضور یافته که در این بازدید مدیریت روابط عمومی کارخانه کاشی کاژه از توانمندی و نقاط هدف فروش محصولات کارخانه برای اصحاب رسانه توضیحاتی بیان نمود.

 

در ادامه سرگرد رستمی مسئول جهادسازندگی سپاه شهرستان در بازدید از  واحد پرورش قارچ گفت: این واحد با حمایت مالی بسیج سازندگی شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده است و سالیانه بیش از 12 تن تولید قارچ خوراکی دارد و بصورت مستقیم زمینه اشتغال 2 نفر را ایجاد نموده است.

 

وی همچنین در خصوص واحد پرورش بلدرچین نیز بیان کرد: این واحد نیزبا حمایت مالی بسیج سازندگی شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده است و علاوه بر بلدرچین به پرورش شتر مرغ ، و تولید انواع ترشیجات و سرکه سیب و پرورش انواع مرغ و خروس های زینتی نیز مبادرت دارند  و بصورت مستقیم  زمینه اشتغال 5نفر را ایجاد نموده است.

 

در ادامه  گروه خبرنگاران از یک واحد پرورش زنبور عسل در حاشیه شهر اسلام آبادغرب بازدید بعمل آوردند. سرگرد رستمی در این رابطه گفت: این واحد با تسهیلات بسیج سازندگی راه اندازی شده است که مالک آن از کار پرورش زنبور عسل وبرداشت دو بار در سال  و بسته بندی و فروش عسل در بازار شهرستان رضایت  دارد.

 

گفتنی ست؛ در  بازدید اصحاب رسانه از کارگاه تولید قالی و تابلو فرش شهرستان  مدیر کارگاه خانم آهو زرین توضیحاتی در خصوص تولیدات و تعداد افراد همکار در این کارگاه را به خبرنگاران ارائه داد.