اسلام آباد خبر09:59 - 1396/07/25

ماجرای دانشجویانی که به دلیل انتقاد به دولت تا پای بازداشت و محاکمه رفتند!

اسلام آبادخبر: دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: آقای روحانی در حالی صحبت از آزادی می کنند که در دولت ایشان بود که دانشجوهایی به جرم گذاشتن علامت تعجب در مقابل اظهارات ایشان در قزوین یا اعتراض به سومدیریت فرمانداری در آذربایحان شرقی و ... تا پای بازداشت و محاکمه رفته اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمدرضا گلرو مفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: آقای روحانی در حالی صحبت از آزادی می کنند که انگار یادشان نمی آید در دولت ایشان بود که دانشجویی به جرم گذاشتن علامت تعجب در مقابل اظهارات ایشان در قزوین، یا درج استیکر خنده دار روی نامه استاد اصلاح طلب دانشگاه در همدان،یا اعتراض به سومدیریت فرمانداری در آذربایحان شرقی و ... تا پای بازداشت و محاکمه رفته اند.

 

وی افزود: چگونه می شود صحبت از آزادی کرد اما از کسانی حمایت کرد که در سال ۸۸ با دیکتاتوری مقابل خواست ملت ایستادند و به دلیل آنکه رای مردم را نمی پسندیدند شش ماه جنگ خیابانی به راه انداختند.

 

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: متاسفانه دولت پشت نقاب شعار آزادی می‌خواهد روی ناکارآمدی‌های خود سرپوش بگذارد و با حمله به دستگاه‌های نظارتی از رسوایی‌هایی که هر از چندگاهی از دولتمردان و یا نزدیکان آنان افشا می‌شود فرار کند.

 

گلرومفرد عنوان کرد: دانشجویان انقلابی سراسر کشور هم خواستار محاکمه سران فتنه هستند و هم محاکمه مفسدان اقتصادی در هر پستی که می‌خواهند باشند، و کاملا بر همگان مشخص است که کسانی می‌خواهند با مظلوم نمایی، محاکمه به حق مفسدان را، سیاسی جلوه دهند و از این طریق به مقاصد خود برسند.

 

وی ادامه در خصوص تحقق وعده‌های دولت اظهار داشت: این سوال را می بایست از مردم کوچه و بازار پرسید. مردم اغلب بر این نکته توافق نظر دارند که دولت، شعارهایی که در ابتدا داده بود را جامه عمل نپوشانده و وضع معیشتی مردم نیز تفاوتی نکرده است.

 

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان گفت: مهمترین وعده دولت توافق با غرب و سپس گشایش‌های اقتصادی بود، البته توافقی با عنوان برجام امضا شد اما ثمره‌اش شد "تقریبا هیچ"، به طوری که آقای روحانی اخیرا در تلاشی برای ثمره تراشیدن برای برجام گفتند ما "اخلاق" را در برجام بردیم.

 

انتهای پیام/